جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت دریافت ایران در عرصه های گوناگون است

به گزارش یزد بلاگ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی با تحریف و وارونه نشان دادن بعضی مسائل به دنبال کتمان قدرت دریافت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون است.

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت دریافت ایران در عرصه های گوناگون است

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به همراهی جریان تحریف با تحریم های ظالمانه با هدف ناامیدکردن مردم از کارآمدی نظام، اظهار کرد: دشمنان با فشارهای مالی و تحریم های همه جانبه نتوانستند به اهداف مورد نظرشان برسند، بنابراین حربه تحریف را در راستای آن به کار دریافتد تا ملت را بدبین نموده و مقابل نظام قرار دهند.

وی افزود: حربه تحریف امروز وارد ادبیات سیاسی کشور نشده است، بلکه از همان ابتدای انقلاب جریان منافق و نفوذ سعی کردند با وارونه نشان دادن مسائل و وقایع، از آب گل آلود ماهی بگیرند و در این راه حتی از تحریف اندیشه های امام هم دریغ نکردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: بدخواهان با دادن آدرس غلط به مردم سعی دارند تحریم ها را پایان راه جمهوری اسلامی معرفی نمایند و در این راه سعی دارند هر حرکتی در کشور را زیر سوال برده و درباره آن سیاه نمایی نمایند.

قاضی زاده هاشمی گفت: وقتی دیدند در جنگ سیاسی و نظامی با به کارگیری تمام توان و تجهیزات خود نتوانستند نتیجه دلخواهشان را حاصل نمایند، سعی کردند با تقویت جریان نفوذ و تحریف در عرصه های مالی، زیست محیطی و ... این کشور را از داخل فلج نمایند که به کمک خداوند تا به امروز پیروز نشده اند و از این به بعد هم نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام ایران چه در داخل و خارج کشور نخواهند توانست با مصادره مطلوب مطالبات مردم به خواسته های خود برسند، اظهار کرد: این ملت با مقاومت مقتدرانه، تکیه بر جوانان انقلابی و فراورینمایندگان علم، راستا خود را هموار خواهد نمود و به کمک همین جوانان اقتصاد خود را سروسامان می دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه قطعاً مسائل و دشمنی ها علیه مقاومت ملت ایران ادامه خواهد یافت، گفت: این جریان با تحریف و وارانه نشان دادن بعضی مسائل به دنبال کتمان قدرت دریافت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون است.

وی گفت: ملت ایران در طول سالیان همیشه با ایمان و امید تمام سدهای ایجاد شده توسط دشمنان را شکسته و رو به جلو حرکت نموده اند و با اتکا به خداوند متعال با اصلاح ساختار مدیریتی و دور کردن افراد ناکارآمد و منفعل از عرصه های تصمیم گیری و واگذاری کار به نیروهای جوان، با استعداد و دلسوز چرخ فراوری را به حرکت در خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1877

به "جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت دریافت ایران در عرصه های گوناگون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت دریافت ایران در عرصه های گوناگون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید