آخرین شرایط بازار گوشت و میوه

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران: سال جاری فراوری گوشت و مرغ عالی و 4 ماه است که مازاد فراوری داریم.

آخرین شرایط بازار گوشت و میوه

جهت دریافت مشاوره خدمات دانلود کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین؛ حسن عباسی معروفان در شبکه خبر گفت: برنامه ریزی ها به گونه ای انجام گرفته که فراوری مستمر داشته باشیم الان وضع ذخایر استراتژیک ما کافی و خوب است و از اول سال جاری تا امروز گوشت مرغ وارد ننموده ایم و گوشت قرمز هم بخش خصوصی وارد نموده و ما گوشت فراوری داخل را برای ذخیره استراتژیک و حمایت از فراورینمایندگان خریداری می کنیم و هیچ نیازی به واردات نداریم.

او درخصوص قیمت دام زنده کیلویی 28 هزار تومان و نرخ متفاوت گوشت در سطح شهر گفت: گوشت ها کیفیت متفاوت دارد گوشت گوساله با کیفیت شقه ای باید کیلویی 72 هزار تومان به دست مصرف نماینده برسد و گوشت گوسفند 83 هزار تومان و اگر فروشنده ای بیشتر از این می فروشد باید دید کجای شهر است ضمن این که خود مردم هم باید از مراکزی که گوشت را به قیمت مصوب می فروشند خریداری نمایند.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان نیز گفت: فراوریات میوه ما به ویژه فراوری سیب و پرتقال دو برابر پارسال است و کیفیت سیب و پرتقال هم درجه یک است و آنقدر فراوری داریم که پیشنهاد نموده ایم به دولت با قیمت مناسب از کشاورزان خریداری گردد که کشاورزان متضرر نشوند و اجازه دهند صادرات هم داشته باشیم

او گفت: 30 هزار تن پرتغال و 30 هزار تن سیب برای کل کشور و 4 هزار تن پرتقال و 3 هزار تن سیب هم برای تهران تامین شده، الان حدود 12 هزار تن ورودی سیب و پرتقال در استان تهران داریم و شب عید بالای 30 هزار تن در میادین عرضه داریم.

دارایی نژاد با بیان این که واردات موز برای شب عید برنامه ریزی شده است گفت: برای صادرات هم به کشورهایی مثل روسیه افغانستان، هندوستان، پاکستان و عراق برنامه ریزی نموده ایم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 429

به "آخرین شرایط بازار گوشت و میوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازار گوشت و میوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید