470 دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره مجازی ورزش های همگانی ثبت نام کردند

به گزارش یزد بلاگ، تا به امروز 470 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی در نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی ثبت نام نموده اند.

470 دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره مجازی ورزش های همگانی ثبت نام کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، از تعداد 470 نفر ثبت نام نماینده، تا به امروز 150 نفر در رشته آمادگی جسمانی، 140 نفر در رشته دارت، 120 نفر در رشته طناب زنی و 60 نفر در رشته روبیک اعلام آمادگی و ثبت نام نموده اند که پیش بینی می گردد، بر میزان شرکت نمایندگان طی روز های آینده افزوده گردد.

اولویت برای حضور در این جشنواره مجازی، با دانشجویانی است که در پنجمین دوره المپیاد ورزش های همگانی وزارت بهداشت ثبت نام نموده اند. البته دانشجویانی که بر اساس علاقه و مهارت، تمایل دارند در این جشنواره حضور یابند می توانند آمادگی خود را برای حضور در این رویداد ورزشی اعلام نمایند.

این جشنواره در چهار رشته دارت، روبیک، آمادگی جسمانی و طناب زنی برگزار خواهد شد که دو رشته دارت و روبیک به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و داوری ها نیز به صورت همزمان و آنلاین انجام خواهد شد.

همچنین دو رشته آمادگی جسمانی و طناب زنی به صورت غیرآنلاین برگزار خواهد شد با این شرح که دانشجو بر اساس آیین نامه و مقررات رشته مورد نظر، فیلم انجام حرکت ورزشی خود را در تایم مورد نظر گرفته و برای مسئول اجرایی برگزاری جشنواره جهت سیر مراحل داوری ارسال خواهد شد تا بر اساس آن امتیازی دهی گردد و نفرات برتر تعیین شوند.

نخستین جشنواره ورزش های همگانی مجازی دانشجویان علوم پزشکی در دو بخش دختران و پسران در بازه زمانی 17 تا 22 خرداد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1380

به "470 دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره مجازی ورزش های همگانی ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "470 دانشجوی علوم پزشکی در جشنواره مجازی ورزش های همگانی ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید