27 مطب و درمانگاه در خراسان شمالی اخطاریه دریافت کردند

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی هفته گذشته 27 مطب، درمانگاه، کلینیک، آزمایشگاه و داروخانه به علت عدم رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی، اخطاریه دریافت کردند.

27 مطب و درمانگاه در خراسان شمالی اخطاریه دریافت کردند

دکتر افشین دلشاد با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های مختلف اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای استان علاوه بر بازدید از اماکن، مراکز و محیط های اداری و خدماتی، روزانه از مطب ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و داروخانه ها در سطح استان بازدید می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی بیان نمود: طی بازدید صورت گرفته طی هفته گذشته 27 مطب، درمانگاه، کلینیک، آزمایشگاه و داروخانه به علت عدم رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی، اخطاریه دریافت کردند که اگر در خاتمه مهلت مقرر همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت نگردد، به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

دلشاد ادامه داد: فرآیند بازدیدها به طور مداوم ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده موارد تخلف از این مراکز به سامانه 190 اطلاع رسانی نمایند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مطب ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و داروخانه ها و شلوغی و رعایت نکردن موازین بهداشتی از دغدغه مردم است، گفت: ازدحام جمعیت در این مکان ها باید کنترل گردد چرا که سلامت مردم در میان است.

دلشاد اظهار داشت: با توجه به احتیاج بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های مزمن به ویزیت های دوره ای، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی پزشکان، کارکنان، منشی و ارباب رجوع در این اماکن لازم است.

وی توصیه کرد: در مطب ها، کلینیک ها و درمانگاه ها نوبت دهی به شکل تلفنی و اینترنتی باشد و فاصله گذاری اجتماعی، تهویه هوای مناسب، استفاده پرسنل و بیماران از تجهیزات حفاظتی و مدیریت بیماران برای جلوگیری از تجمع رعایت گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2810

به "27 مطب و درمانگاه در خراسان شمالی اخطاریه دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 مطب و درمانگاه در خراسان شمالی اخطاریه دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید