هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207؛ نرخ اتحادیه 1402

به گزارش یزد بلاگ، برای اطلاع از تمامی هزینه های تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 بر اساس نرخ اتحادیه خودرو سال 1402 بر روی لینک های داخل متن کلیک کنید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207؛ نرخ اتحادیه 1402

خودرو 207 یکی از محبوب ترین ماشین های حال حاضر در داخل کشور است که در دو نوع دستی و اتومات در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بسیاری از افراد، خودروهای اتومات را به علت راحتی بیشتری که در حین رانندگی برای آن ها فراهم می نماید، به گیربکس های دستی ترجیح می دهند. گیربکس اتومات 207 از نوع 4 سرعته AL4 است و عملکرد خوبی را نیز از خود نشان می دهد. اما تحت شرایطی ممکن است در این گیربکس مسائل و نقص هایی دیده گردد که احتیاج به مراجعه به تعمیرگاه تخصصی دارد. در این حالت اطلاع از قیمت تعمیر و تعویض های احتمالی یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است. در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 و موارد مرتبط با آن صحبت کنیم. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، حتما تا سرانجام این مطلب را دنبال کنید.

جدول هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207

در زیر جدول هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 به صورت میانگین آورده شده است که شما بتوانید در مورد هزینه های مختلف تعمیر بخش های مختلف گیربکس، اطلاعاتی را به دست بیاورید.

گیربکس 207 به چه دلایلی احتیاج به تعمیر پیدا می نماید؟

قبل از آن که در مورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 به طور دقیق صحبت گردد، دلایلی که این خودرو در بخش گیربکس آسیب دیده و احتیاج به تعمیر دارد را آنالیز می کنیم. بعضی از مسائل و عیب های گیربکس، در صورت اقدام سریع و مناسب در همان مراحل اولیه با هزینه معقولی قابل حل است. اما در بعضی مواقع و در صورت پیچیده بودن مشکل و بعلاوه عدم اقدام در زمان مناسب، هزینه های بسیار زیادی برای راننده به وجود خواهد آمد و گاه احتیاج به تعویض کامل گیربکس وجود دارد.

مشکل تقه زدن گیربکس در 207 اتومات

در بحث هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 و موارد مهمی که در خرابی گیربکس تاثیرگذار هستند، باید به مشکل تقه زدن گیربکس 207 اشاره نمود. معمولا در زمان تغییر دنده از یک به دو یا دو به سه، این مشکل خودنمایی می نماید و باید در سریع ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنید که هزینه های بیشتری برایتان به وجود نیاید. از جمله دلایل این مشکل باید به کم شدن اندازه روغن گیربکس، بالا بودن حرارت، مشکل در شیر برقی و... اشاره نمود.

روشن شدن دکمه اس و برف

روشن شدن چراغ های خطا در خودرو را باید حتما جدی گرفت و تا رفع نشدن مشکل دست از آنالیز نکشید. چرا که در صورت عدم توجه به این مورد، خودرو با خرابی ها و عیب های بسیار بیشتر و پیچیده تری نیز روبرو می گردد. ممکن است به علت کم شدن روغن گیربکس یا خرابی در قطعات داخلی چراغ های اخطار روشن شده و چشمک بزنند.

گاز هرز خوردن ماشین

گاز هرز خوردن نیز یکی دیگر از مسائل گیربکس 207 بوده که بسیاری از افراد با آن روبرو شده اند. مشکل در ECU خودرو یکی از اصلی ترین دلایل این اتفاق است که باید به سرعت مورد آنالیز قرار گرفته و به وسیله مرکزی تخصصی نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

روغن ریزی

باید بدانید که روغن گیربکس نقش بسیار مهمی در گیربکس ایفا می نماید و از سایش و برخورد بیش از حد قطعات و افزایش دمای داخلی گیربکس که می تواند منشا بسیاری از مسائل باشد جلوگیری می نماید. در صورت کم بودن اندازه روغن، خرابی و خسارت های بسیاری به گیربکس وارد می گردد. بنابراین اگر خودرو شما با روغن ریزی روبرو شده است، حتما به سرعت مشکل را رفع کنید. مشکل در مهر و موم، خطوط، پمپ و... باعث روغن ریزی می شوند. بعلاوه با توجه به اهمیت روغن در گیربکس حتما نسبت به تعویض به موقع آن دقت داشته باشید.

عوض نشدن حالت دنده

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 می گردد، عوض نشدن حالت دنده است. در این حالت با تغییر دادن حالت دنده و به قرار دادن آن در دنده عقب، خودرو به سمت عقب حرکت نمی نماید. ایراد در سلکتور گیربکس یکی از اصلی ترین دلایل این مشکل است که باید عیب یابی دقیقی روی آن صورت گیرد.

عوض نشدن دنده

در خودروهایی با دنده اتوماتیک همانند 207 اتومات، باید بدون هیچ مسئله ای با افزایش سرعت دنده تغییر نموده و افزایش یابد. اما به دلایلی ممکن است با افزایش سرعت دنده تغییر نکند و این قطعا خسارات زیادی را به خودرو وارد می نماید. ساعت گیربکس قطعه ای است که مطابق با شرایط خودرو و سرعت، دستور تعویض دنده را می دهد و ممکن است این عیب به علت خرابی ساعت گیربکس رخ دهد.

صداهای غیرعادی از گیربکس

بعضی نیز از صداهای عجیبی که از گیربکس خودرو به گوش می رسد شکایت نموده اند. اما آیا این صداها طبیعی است؟ باید بدانید که هر صدای غیرعادی از خودرو را باید جدی گرفت. به خصوص در بخش گیربکس که بخش مهم و اصلی خودرو به شمار میرود؛ مواردی همانند عدم فشار مناسب روغن، درگیری قطعات با هم و... باعث فراوری صدا می شوند.

کاهش قدرت خودرو در سربالایی

یکی دیگر از مسائل گیربکس 207 که باعث مراجعه افراد به تعمیرگاه و پرداخت هزینه های مختلف می گردد، کم شدن قدرت خودرو در سربالایی ها است. از اصلی ترین دلایل این مشکل سایش و خوردگی در صفحه کلاچ و توربین است.

روش های جلوگیری از خرابی گیربکس 207 اتومات

ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که برای جلوگیری از خرابی ها و هزینه های سنگین تعمیر و تعویض گیربکس باید چه کارهایی را انجام داد؟ در بعضی موارد بروز ایراد و مشکل در خودرو اجتناب ناپذیر بوده و در این حالت وظیفه راننده آن است که در همان مراحل ابتدایی مشاهده ایراد، به مرکزی معتبر و تخصصی مراجعه کند که هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 نیز کاهش پیدا کند.

اما به طور کلی برای جلوگیری از عیب های مختلف گیربکس روش هایی مطرح شده است. یکی از این موارد آن است که هیچ گاه قبل از متوقف شدن کامل ماشین، دسته دنده را روی حالت P قرار ندهید. مورد دیگر آن است که برای بکسل کردن ماشین خاموش نباید از هل دادن و کشاندن ماشین روی زمین، حتی در زمان خلاصی آن استفاده کرد. توجه به روغن گیربکس و زمان تعویض آن نیز تاثیر زیادی روی کاهش مسائل این بخش دارد.

عدم استفاده از خودرو به عنوان یدک کش، انجام سرویس های دوره ای، عدم رانندگی در حالت خلاص، عدم انتخاب حالت D در زمان گاز دادن و... نیز از دیگر عوامل موثر هستند.

برترین مرکز تعمیرات گیربکس اتومات 207

در سرانجامی بحث هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207، باید به یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای در این زمینه اشاره کنیم. مجموعه تعمیرکار با سابقه چندین ساله و با استفاده از برترین امکانات و افراد متخصص در این زمینه، به برترین شکل ممکن عیب یابی و سپس تعمیر بخش های مختلف گیربکس خودرو شما را انجام می دهد. این تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207، خدماتی همانند عیب یابی و مشاوره رایگان، خودرو بر رایگان در تمام تهران و ارائه ضمانت نامه یک ساله تعمیرات را به مشتریان ارائه می نماید که باعث اعتماد بیشتر به این مجموعه نیز می گردد. در این مرکز، مناسب ترین قیمت ها در کنار باکیفیت ترین خدمات ارائه می گردد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان این مرکز، به وب سایت تعمیرکار مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مطلب به موضوع هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 و موارد مرتبط با آن اشاره شد. با توجه به حساسیت بالای این بخش از خودرو و بعلاوه هزینه های بسیار بالای تعمیر و تعویض آن، لازم است که رانندگان نسبت به رعایت نکات گفته شده دقت داشته باشند. بعلاوه در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله به به مرکزی تخصصی و باتجربه در این زمینه مراجعه نمایند که از هزینه های بیشتر هم جلوگیری گردد.

مرکز تخصصی تعمیرکار برترین مرکز موجود برای تعمیر انواع مسائل گیربکس های خودروهای اتومات به شمار می رود که همیشه برترین و باکیفیت ترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه نموده و از خدمات کامل آن ها مطلع شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4979

به "هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207؛ نرخ اتحادیه 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207؛ نرخ اتحادیه 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید