هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز

به گزارش یزد بلاگ، گروه استان ها- تهران عظیم - فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدفمند سازی گشت های انتظامی بیش از پیش در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امنیت پایدار با مشارکت مردم و کوشش پلیس به ارمغان می آید.

هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ دلاور القاصی مهر، با اشاره به اینکه نوروز سال جاری را در شرایط متفاوانی نسبت به سال های گذشته شروع نموده ایم و آن هم حضور ویروس کرونا است، گفت: مردم نکات بهداشتی فردی را رعایت نموده به توصیه ها و هشدار های پلیس نیز با جدیت توجه نمایند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران عظیم با بیان اینکه همیشه پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت های مجرمانه دزدان در اولویت ماموریت های پلیس قرار گرفته است، اضافه کرد: این موضوع در ایام تعطیلات نوروزی بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد و با جدیت تمام پیگیری می گردد.

این مقام انتظامی بیان داشت: برنامه ریزی¬های جامع و مدونی در این حوزه با تکیه بر هدفمندسازی برنامه آموزش و اطلاع رسانی هشدار های انتظامی اندیشیده شده و کوشش حداکثری در مورد عملیاتی کردن برنامه ها داریم.

فرمانده یگان امداد با اشاره به تشریح عملکرد واحد های یگان امداد پلیس پایتخت که در کلانتری های سطح شهر تهران عظیم در ایام نوروز فعالیت می نمایند، اضافه کرد: در 48 ساعت گذشته ماموران یگان امداد پیروز به کشف 9 دستگاه موتور سیکلت و 17 دستگاه خودرو سرقتی، 3 دستگاه خودرو تحت تعقیب شده اند.

سرهنگ القاصی مهر در مورد دستگیری دزدان بیان داشت: در 48 ساعت گذشته 4 دزد موتور سیکلت و یک دزد حرفه ای خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بود شناسایی و دستگیر شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 769

به "هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید