مانور موتور سوار خوب در شمال تهران برگزار می گردد

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه یک گفت: دومین مانور موتور سوارخوب با هدف ارتقاء فرهنگ موتور سواری و رعایت اصول ایمنی، با حضور موتورسواران در شمال تهران برگزار می گردد.

مانور موتور سوار خوب در شمال تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این خصوص گفت: به منظور آشناسازی شهروندان و موتور سوارن به استفاده ایمن و قانونمند از موتور سیکلت، یاری به رشد کیفی و ترویج فرهنگ رانندگی و موتورسواری خوب، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره بی نظمی ها و قانون شکنی ها و ارتقا روحیه مشارکت پذیری در شهروندان و حق اعتراض به رفتارهای پر خطر موتورسواران، با همکاری معاونت های حمل و نقل و ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، دومین مانور این پویش در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 12 در بلوار شهید اندرزگو برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: مانور موتور سوار خوب با همکاری و مشارکت پلیس راهور، اورژانس و دستگاه های مرتبط منطقه در چارچوب پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا، در محور پرتردد 35 متری قیطریه تا در ورودی پارک قیطریه توسط موتور سواران ساکن در شمال تهران به صورت حرکتی نمادین اجرا خواهد شد.

موسوی با اشاره به برنامه های مختلف این پویش گفت: تبلیغات شهری و محیطی، انتشار تولیدات آموزشی - رسانه ای در رسانه های اجتماعی و فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین، برگزاری مسابقات هنری و برپایی ایستگاه های آموزش با عنوان تلنگر از برنامه های اجرایی این پویش است.

به گزارش خبرنگاران، این پویش همزمان با روز ملی حمل و نقل از 26 آذر 1399 شروع و تا سرانجام اردیبهشت ماه 1400 ادامه خواهد داشت که فازاول این مانور در 30 دی ماه سال گذشته در خیابان پاسداران، چهار راه فرمانیه با آموزش به موتورسواران، پیرامون پویش موتور سوار خوب برگزار گردید.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3885

به "مانور موتور سوار خوب در شمال تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور موتور سوار خوب در شمال تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید