مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

به گزارش یزد بلاگ، در مجموع باید گفت کاری به راست و دروغ بودن چنین کتاب هایی نداریم، اما امیدواریم چشم نازنین شما هرگز به خط این کتاب ها نیافتد و به جای مطالعه کتاب هایی که از تاریکی و سیاهی می گویند، کتاب هایی روشنگرانه مطالعه نمایید.

مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

این کتاب در واقع رمانی حماسی از زندگی یک اسپانیایی است که راهی امپراتوری اسپانیا می شود تا بخت و اقبالش را امتحان کند. تاریخ نگارش کتاب اورفن استوری که ترجمه آن معادل داستان یتیم است، به چیزی بین سال های 1608 و 1615 میلادی باز می شود و از قرار معلوم این کتاب را مارتین دی لئون کاردِناس (Martín de León y Cárdenas) نوشته است. ظاهراً نویسنده کتاب کشیشی بوده که سوگند مقدسش را زیر پا می گذارد.

در این کتاب به شیطانی ترین چیز هایی که فکرش را بکنید اشاره شده است و آموزش هایی برای احضار شیاطین قدرتمند و زنده کردن مردگان را در آن سراغ داریم. کاملاً پیدا است که مطالعه چنین کتاب شیطانی برای خواننده های آن ارزان تمام نمی شود و گفته می شود هر کسی که این کتاب را بخواند، باید روح اش را تقدیم شیطان کند.

جالب است بدانید عبارت گریمویرز، (Grimoires)، به عنوان کتاب وِرد های جادوگران قدیم شناخته می شود و در باور های گذشته، این کتاب باید حتماً به همراه جادوگری که آن را نوشته بود سوزانده می شد. کتابی که از آن صحبت می کنیم در واقع مجموعه ای از دست نوشته هایی است که توسط یکی از کاهن های زن فرقه ویکا (Wicca)، با نام پرسیفون آدرساستیا ایرین، (Persephone Adrastea Eirene) در اوایل دهه 1960 میلادی به نگارش درآمده است.

منبع مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4566

به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید