مقاله: نام نویسی افراد فاقد کد ملی با کد مهمان در سیستم نظام سلامت

به گزارش یزد بلاگ، آقای رییسی درباره تزریق واکسن به بعضی افراد در تماس با بیمارستان ها، اضافه نمود: در مرحله یک تعریف شده بود که افرادی که به طور مستقیم با بیمارستان سروکار دارند و از جمله بحث پسماند های بیمارستانی، آن ها را باید واکسینه می کردیم.

مقاله: نام نویسی افراد فاقد کد ملی با کد مهمان در سیستم نظام سلامت

دکتر رییسی گفت: بنابراین هم به تعدادی از ورزشکاران المپیک و هم پاراالمپیک واکسن کرونا بر این اساس تزریق شد. ان شاءالله آنقدر واکسن به دست مان می رسد که بتوانیم به همه افراد واکسن تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگاران؛ آقای دکتر علیرضا رئیسی گفت: در زمینه افراد فاقد کد ملی، بحث اتباع خارجی مطرح می گردد که موضوعی متفاوت بوده و سیاست های جهان هم در قبال اتباع خارجی کاملا متفاوت است. ما در زمینه واکسیناسیون اتباعی که در ایران هستند، درخواستی به مجامع بین المللی ارائه داده ایم. به این ترتیب که به عنوان مثال اگر قرار است سهمیه واکسنی به فرض از سوی کووکس، در اختیار کشوری قرار گیرد که بعضی از اتباعش در ایران زندگی می نمایند، مقداری از سهمیه را به ما تحویل دهند و ما در این صورت می توانیم تمام خدمات تزریق واکسن، مراقبت و... را به رایگان برای این افراد انجام دهیم. در این زمینه منتظر پاسخ این مجامع هستیم.

منبع مقاله: نام نویسی افراد فاقد کد ملی با کد مهمان در سیستم نظام سلامت

انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4592

به "مقاله: نام نویسی افراد فاقد کد ملی با کد مهمان در سیستم نظام سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نام نویسی افراد فاقد کد ملی با کد مهمان در سیستم نظام سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید