فروش بیش از 13 میلیارد ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از فروش 13 میلیارد و 800 میلیون ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان اطلاع داد و اعلام کرد: در این مدت 5 میلیارد و 500 میلیون ریال بن تخفیف کتاب نیز توزیع شده است.

فروش بیش از 13 میلیارد ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی

ناصر نبی زاده، امروز یکشنبه 10 آذر با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان 3 لغایت 8 آذرماه جاری برگزار گردید، اظهار کرد: در این مدت، علاوه بر فعالیت 464 ناشر و نمایندگی نشر، 32 غرفه جنبی نمایشگاه نیز برنامه های متنوعی را به علاقه مندان و مراجعین ارائه دادند.

وی به برگزاری شب های فرهنگی سه شهرستان فردوس، قائن و خوسف اشاره نمود و اضافه نمود: رونمایی کتاب و برپایی شب های فرهنگی با حضور اساتید دانشگاهی و بزرگان فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه های این دوره از نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی بود.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به استقبال بالای علاقه مندان از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، ادامه داد: این دوره نمایشگاه کتاب 45 هزار نفر بازدیدنماینده داشت و در مدت برگزاری نمایشگاه 600 تراکت راهنمای غرفه ها و 200 تراکت نظرسنجی توزیع شد.

نبی زاده با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی کتاب هایی با موضوعاتی همچون عمومی، پزشکی، هنر، حقوق، کودک و نوجوان، زبان انگلیسی، توان یابی توزیع شده بود، توضیح داد: بستری را فرآهم کردیم تا کتب با حداقل تخفیف 30 درصدی به علاقه مندان عرضه شوند و این تخفیف در بعضی غرفه ها تا 50 درصد نیز ارائه شد.

وی همچنین به طرح همراه نمایشگاه اشاره نمود و یادآور شد: دارندگان بن کارت ها به مدت سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه با مراجعه به کتابفروشی های معرفی شده از جمله پاتوق کتاب بیرجند، نبش مدرس 25؛ نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند، نبش حکیم نزاری؛ کتابفروشی در خوارزمی، ابتدای خیابان مدرس؛ نهال دانایی خیابان معلم، بعد از کوچه 37، طبقه 1؛ کتابفروشی اندیشمند، ابتدای خیابان معلم می توانند کتاب خریداری نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 194

به "فروش بیش از 13 میلیارد ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 13 میلیارد ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید