فارس من، برطرف نگرانی دانشجویان بابت هزینه این ترم خوابگاه ها، دانشجوها هزینه اضافی نمی پردازند

به گزارش یزد بلاگ، بعضی کاربران سامانه فارس من درخواست نموده اند که هزینه ترم دوم خوابگاه ها از دانشجویان گرفته نشود، خبرنگار این سوژه را پیگیری نموده است.

فارس من، برطرف نگرانی دانشجویان بابت هزینه این ترم خوابگاه ها، دانشجوها هزینه اضافی نمی پردازند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند که هزینه ترم دوم خوابگاه ها از دانشجویان گرفته نگردد.

این کاربران نوشته اند: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها در ترم دوم سال تحصیلی 99-98، تدبیری اندیشیده گردد که هزینه خوابگاه ترم دوم از دانشجویان دریافت نگردد.

پیگیری های خبرنگار در این باره نشان می دهد که اصلا قرار نیست هزینه ترم دوم خوابگاه ها از دانشجویان در شرایطی که اساسا از خوابگاه استفاده نشده گرفته گردد.

فقط اجاره روزهایی که دانشجو در خوابگاه سکونت داشته گرفته می گردد

در پیگیری خبرنگار از شرایط اجاره خوابگاه های دانشجویی در نیم امسال، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: براساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان مقرر شده که دریافت اجاره خوابگاه از دانشجویان خوابگاهی بسته به مدت سکونت آنان در خوابگاه باشد و به این معنی که دانشجویان خوابگاهی بابت روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دانشگاه تعطیل بود، ملزم به پرداخت اجاره خوابگاه نیستند.

به این ترتیب هزینه اقامت دانشجویان خوابگاه های زیر نظر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در این مدت توسط این صندوق پرداخت خواهد شد.

آخرین شرایط پرداخت اجاره بهای خوابگاه توسط دانشجویان

در پیگیری ها از دانشگاه ها درباره آخرین شرایط دریافت اجاره بهای خوابگاه ها، عماد فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه شریف نیز به خبرنگار، گفت: از 4 اسفند که دانشگاه ها تعطیل شده تا به امروز دانشجویان اجاره ای بابت خوابگاه نپرداخته اند و طبق روال سال های قبل هم برای ایام عید امسال، اصلا دانشجویان مبلغی پرداخت نکرده اند. برای روزهای قبل از عید در نیم سال تحصیلی جاری هم فقط به تعداد روزهای استفاده، اجاره بها دریافت می گردد.

تکلیف اضافه پرداختی اجاره خوابگاه توسط دانشجویان

همچنین در پیگیری از سرنوشت اجاره روزهای باقی مانده در این ترم تحصیلی، سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران به خبرنگار، گفت: اجاره خوابگاه ها به حساب صندوق رفاه واریز می گردد و اگر دانشجو این ترم فارغ التحصیل گردد وجوه پرداختی به وی عودت داده می گردد و اگر همچنان دانشجو باشد بابت وجوه پرداختی برای ترم بعدی بستانکار خواهد شد.

ویدئوی زیر را ببینید:

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1196

به "فارس من، برطرف نگرانی دانشجویان بابت هزینه این ترم خوابگاه ها، دانشجوها هزینه اضافی نمی پردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، برطرف نگرانی دانشجویان بابت هزینه این ترم خوابگاه ها، دانشجوها هزینه اضافی نمی پردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید