عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر جوان انتخاب شد

به گزارش یزد بلاگ، عضو هیئت علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز از سوی فرهنگستان علوم به عنوان پژوهشگر جوان برجسته در رشته زیست شناسی انتخاب شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر جوان انتخاب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از سوی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، مجید مهدوی دانشیار گروه زیست شناسی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر کشور در رشته زیست شناسی در سال 1399 انتخاب شد.

گفتنی است، از جمله دیگر افتخارات کسب شده توسط این عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز می توان به برگزیده شدن در چهاردهمین دورهء کتاب سال دانشجویی (زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک) در سال 86، برنده گرنت مسافرتی شرکت در کنگره Cell Death در شهر کمر ترکیه در سال 88، برگزیده دفتر استعداد های درخشان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در سال 89، دریافت بورس تحقیقاتی یک ساله از دانشگاه زوریخ در سال 89، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و ... اشاره نمود.

گفتنی است، جایزه ابوریحان هر ساله به منظور تکریم و گرامی داشت پژوهشگران جوان و برجسته کشور که دست آورد های علمی شاخص و سهم ارزنده ای در پیشبرد یکی از رشته های فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست شناسی و زمین شناسی داشته اند، از سوی گروه علوم پایه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران جایزه به نام جایزه ابوریحان بیرونی، دانشمند پر آوازه ایرانی، اعطا می نماید که متقاضی باید دارای مدرک دکتری در یکی از رشته های علوم پایه و ملیت ایرانی با حداکثر سن 40 سال داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2165

به "عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر جوان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر جوان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید