طرح اوراق سلف نفتی باید در مجلس بررسی می شد

به گزارش یزد بلاگ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه نفت را به قیمت فعلی پیش فروش کنیم و 2 سال دیگر به صورت ارزی تعهد خرید را به مردم بدهیم، قطعا تبعاتی را به همراه خواهد داشت که مقروض شدن دولت آینده مهمترین آن است.

طرح اوراق سلف نفتی باید در مجلس بررسی می شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره طرح دولت برای گشایش اقتصادی (پیش فروش نفت با استفاده از اوراق سلف موازی) گفت: طرح گشایش اقتصادی دولت باید در مجلس بررسی می شد. نمایندگان مجلس در جریان جزئیات طرح مذکور ازجمله نحوه فروش، نوع فروش و ... نیستند.

وی ادامه داد: اینکه نفت را به قیمت فعلی پیش فروش کنیم و 2 سال دیگر به صورت ارزی تعهد خرید را به مردم بدهیم، قطعا تبعاتی را به همراه خواهد داشت که مقروض شدن دولت آینده مهمترین آن است.

وی در ادامه اضافه نمود: البته درحال حاضرم هم کشور درگیر مشکلاتی است و باید هرچه سریع تر تصمیمات اقتصادی اثرگذاری گرفته شود.

دلخوش در انتها شرح داد: کمیسیون اقتصادی مجلس باید در جریان این طرح قرار می گرفت و در کار بررسی به دولت کمک می کرد که متاسفانه این طور نشد. این موضوع را در قالب اعتراض به هیئت رئیسه اعلام کردیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1991

به "طرح اوراق سلف نفتی باید در مجلس بررسی می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اوراق سلف نفتی باید در مجلس بررسی می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید