ضرورت مدیریت پسماندهای عفونی در مبارزه با کرونا

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/بوشهر در جهت مبارزه و پیشگیری از بیماری کووید 19 و شیوع ویروس کرونا، مدیریت انواع پسماندها به ویژه پسماندهای عفونی و پزشکی بسیار مهم و لازم است.

ضرورت مدیریت پسماندهای عفونی در مبارزه با کرونا

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص گفت: پسماندها به دلیل قابلیت انتقال ویروس و آلودگی ها در شرایط مبارزه و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نیازمند مدیریت مطلوب، اعم از جمع آوری، انتقال و دفع اصولی هستند و مدیریت پسماندهای عفونی و پزشکی به ویژه بی خطرسازی و دفع بهداشتی و اصولی آنها بسیار مهم و لازم است.

فرهاد قلی نژاد اضافه کرد: در راستای مدیریت اصولی پسماندهای پزشکی و عفونی به عنوان پسماندهای ویژه نظارت لازم به فرآیند مدیریت این گونه پسماندها در شرایط ویژه بیماری کرونا در روزهای اخیر از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تشدید شده و کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت نظارت و پایش قرار دارند.

این مسئول از کلیه شهروندان و شهرداران و فراوری کنندگان پسماندهای عفونی و پزشکی و متولیان بیمارستان ها و درمانگاه ها درخواست کرد مدیریت پسماندهای عفونی به عنوان پسماندهای ویژه پس از بی خطرسازی در دستگاه های استاندارد، دفن بهداشتی شوند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 796

به "ضرورت مدیریت پسماندهای عفونی در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت مدیریت پسماندهای عفونی در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید