صدور مجوز خروج بعضی از کالاها قبل از اظهار

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد بیان کرد: با هدف همراهی صادرکنندگان در سال رونق فراوری، صدور مجوز خروج بعضی از کالاها همزمان یا قبل از اظهار کالا انجام می گردد.

صدور مجوز خروج بعضی از کالاها قبل از اظهار

محمد رضا زارع بنادکوکی ضمن بیان این مطلب، توضیح داد: تسریع و تسهیل در فرآیند صادرات، سرلوحه منشور کاری این مجموعه است و کارکنان استاندارد یزد بر اساس اعتقاد کاملی که به تدین و تقید صادر کنندگان یزدی دارند، در ایجاد تسهیلات در امر صادرات و در نهایت برای واحدهای فراوریی به منظور افزایش رونق فراوری، بسیار کوشا و همراه هستند.

وی ادامه داد: بر اساس رصد انجام شده از آمار گمرک استان، فرآورده های فولادی، کاشی و سرامیک و صنایع شیمیایی عمده صادرات استان را تشکیل می دهند که از این موارد، آن دسته از کالا هایی که دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر هستند بدون احتیاج به مراجعه به استاندارد استان و اخذ تاییدیه های لازم، به کشور های هدف صادر می شوند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استاندارد یزد، زارع در مورد عملکرد صادراتی اداره متبوع خویش نیز اعلام نمود: از ابتدای سال تا به امروز 266 اظهارنامه صادراتی در استاندارد یزد به ثبت رسیده که از این تعداد 193 مورد معین ماهیت و 73 مورد مابقی، اجباری بوده است.

وی در خاتمه گفت: پسته، مغز پسته، کشمش، پودر آب پنیر، فرو مولیبدن، اکسید مولیبدن، نایلون و پلاستیک های گل خانه ایی از جمله مواردی هستند که قبل از اظهار در اداره کل گمرک استان، به وسیله نمونه برداری و آزمون، مجوز معین ماهیت و گواهی انطباق با استاندارد های ملی مربوطه صادر و صادرکنندگان مجاز به صادرات می شوند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 292

به "صدور مجوز خروج بعضی از کالاها قبل از اظهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز خروج بعضی از کالاها قبل از اظهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید