هزینه های سفر به ژاپن

به گزارش یزد بلاگ، هزینه سفر به ژاپن

ژاپن کشوری است بسیار مدرن که در شرق آسیا واقع شده است. این کشور دارای فرهنگی غنی در کنار توسعه های تکنولوژی پیشرفته می باشد. قطعا سفر به کشور ژاپن باعث می گردد شما به میزان ای شیفته جاذبه های گردشگری ژاپن شوید که دوست دارید، مجدد سفری به این کشور زیبا و دوست داشتنی داشته باشید. اگر بخواهید به این کشور سفر کنید، چقدر درباره هزینه سفر به ژاپن می دانید؟ خبرنگاران در این پست میخواهد شما را درباره هزینه هایی که برای سفر به کشور ژاپن احتیاج است آشنا کند، پس اگر قصد سفر به کشور ژاپن را دارید، مطلب هزینه سفر به ژاپن را مطالعه نمایید.

هزینه های سفر به ژاپن

مدارک و هزینه های سفر به ژاپن

در صورتی که بخواهید برای مقاصد توریستی به ژاپن سفر کنید باید ویزای توریستی آن را داشته باشید و این ویزا برای این هدف و یا برای افرادی که بخواهند خانواده خود را ببینند، صادر می شود. در نظر داشته باشید که سفارت ژاپن مدارک درخواست ویزا را به صورت پستی نمی پذیرد و مسئولیتی در قبال گم شدن یا مخدوش شدن مدارک نمی پذیرد. بعلاوه ارسال مدارک به وسیله ایمیل یا فاکس نیز از نظر سفارت قابل قبول نیست. برای ارائه درخواست و تحویل مدارک ضروری است که حتما شخص متقاضی یا نماینده او مدارک مورد احتیاج را به صورت حضوری تحویل سفارت بدهد.

مدارک مورد احتیاج:

  • گذرنامه متقاضی ویزا (درصورت امکان گذرنامه های قدیمی هم ارایه شود)
  • یک نسخه فرم تقاضای ویزا
  • یک قطعه عکس سایز 4.54.5 با زمینه سفید
  • برنامه سفر (به همراه رزرو هتل)
  • بلیط هواپیما
  • شناسنامه متقاضی ویزا (به همراه ترجمه انگلیسی رسمی آن)
  • پرینت گردش حساب سه ماه اخیر و زمان صدور گواهی حساب بانکی یک روز قبل از ارائه مدارک باشد.
  • گواهی اشتغال به کار با ذکر حقوق و موافقت با مرخصی

هتل در کشور ژاپن

در کشور ژاپن قیمت هتل های برای اقامت کمی مناسب تر از دیگر کشورها است به خصوص اگر اهل سفرهای مالی باشید می توانید در از هتل های دو ستاره این کشور بهره ببرید. ما در این طیفی از قیمت انواع هتل ها را آورده ایم تا به صورت حدودی بتوانید از قیمت هتل ها آگاه شوید.

هتل های یک ستاره 1.800.000 تا 2.500.000 تومان

هتل های دو ستاره 1.600.000 تا 2.500.000 تومان

هتل های سه ستاره 2.600.000 تا 3.900.000 تومان

هتل های چهار ستاره 4.000.000 تا 6.000.000 تومان

هتل های پنج ستاره 5.000.000 تا 10.500.000 تومان

همانطور که معین است در هتل های یک، دو و سه ستاره می توانید به راحتی مطابق با بودجه خودتان اتاقی را رزرو نمایید. جالب توجه است که تمامی هتل ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.

هزینه های رستوران و غذا در ژاپن

در کشور ژاپن به منظور تهیه غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت باید 800.00 ین ژاپن را بپردازید. بعلاوه اگر بخواهید در یک رستوران میانه رو به بالا یک غذای دو نفره میل کنید، باید مبلغ 4.000.000 ین هزینه نمایید. مک دنالد در این کشور همچون بیشتر کشورهای جهان از قیمت کمتری برخوردار است و شما برای تهیه یک همبرگر مک دنالدز می بایست 680.00 ین ژاپن می بایست بپردازید. قیمت یک بطری آب معدنی 105.25 ین می باشد. بعلاوه اگر اهل خوردن قهوه هستید به ازای هر لیوان قهوه مبلغی معادل 378.28 ین را پرداخت بنمایید.

قیمت کالاهای اساسی

برنج : هر یک کیلو 431.40 ین

نان : هر تکه نان 500 گرمی 181.45 ین

پنیر : هر قالب پنیر یک کیلویی 1.955.29 ین

تخم مرغ : 12 عدد تخم مرغ، 226.47 ین

قیمت هر ین به تاریخ 2 دی 1396 ، سه هزار و هشتصد تومان می باشد.

هزینه حمل و نقل

حمل و نقل در کشور ژاپن بسیار گران است. گران ترین وسیله حمل و نقل قطارها هستند که از دیگر وسیله های سریع تر حرکت می نمایند.

قطار: هزینه بلیط قطار از اوزاکا تا توکیو 20000 ین (195 دلار) است. هزینه بلیت تک سفره مترو 210.00 ین ژاپن است، با تهیه یک بلیط ماهانه به مبلغ 10.000.000 ین می توانید یک ماه در ژاپن با قطار به هر جهتی که می خواهید بروید. با توجه به این که هزینه قطار در کشور ژاپن بسیار بالا است اگر می خواهید به عنوان یک جهانگرد به دور کشور ژاپن سفر کنید ما پیشنهاد می کنید که از بلیط جی آر بهره ببرید. این بلیت ها امکان سفر با قطار و در تعداد نامحدود را برای شما فراهم می نمایند.

تاکسی: اما تاکسی، اگر بخواهید با تاکسی به سفرهای درون شهری خود بروید برای آغاز تاکسی باید مبلغ 610.00 ین پرداخت کنید به ازای هر یک کیلومتر 337.55 ین به مبلغ اولیه اضافه می شود. اگر شما تاکسی را برای مدتی منتظر نگه دارید به ازای هر یک ساعت مبلغی معادل 3.240.00 ین به مبلغ نهایی اضافه می شود.

اتوبوس: اتوبوس ها در این کشور گزینه های مالی هستند. اتوبوس ها کاهشی در قیمت ها به وجود می آورند، اما زمان سفر افزایش می یابد. به عنوان مثال سفر با قطار از شهر توکیو به اوساکا 2 ساعت است، اما همین جهت با اتوبوس 10 ساعت خواهد بود. شما با پرداخت 29100 ین (284 دلار) می توانید کارتی دریافت نموده و طی 7 روز به دفعاتی نامحدود با قطار سفر کنید، اما این میزان خیلی بیشتر از هزینه سفر با اتوبوس است. اگر زمان دارید، با اتوبوس سفر کنید.

بنزین: قیمت بنزین در کشور ژاپن به ازای هر لیتر 126.93 ین است.

هزینه سرویس موبایل

مکالمه : هزینه یک دقیقه مکالمه داخلی 43.42 ین

اینترنت : 60 مگابایت اینترنت نامحدود 4.282.80 ین

هزینه تقریبی خرید لباس

شلوار جین: برند لیوایز 7.079.62 ین

لباس زنانه تابستانی : از فروش گاه های معتبر زنجیره ای (زارا، اچ اند ام) 4.114.26

یک جفت کفش کتانی: برند ناک 7.760.91

فعالیت ها

ژاپن دارای منطقه ها جهانگردی بسیاری است که بابت بیشتر آنها هزینه لازم نیست بپردازید. بیشتر موزه ها و پارک ها در این کشور رایگان است، علت آن هم این است کشور ژاپن می خواهد مردم سراسر جهان با فرهنگ غنی این کشور آشنا شوند. با توجه هزینه سفر به ژاپن کمی بالاست اما این ویژگی ها هم در این کشور وجود دارد.

تعدادی از مراکز خرید در کشور ژاپن

منطقه شینجوکو (Shinjuku)

شینجوکو یکی از شلوغ ترین منطقه ها توکیو است که یکی از شلوغ ترین و پررفت و آمدترین ایستگاه های قطار جهان را دارد. بیش از 3 میلیون نفر در روز از این ایستگاه استفاده می نمایند. خرید کردن در این منطقه به علت تنوع و تعدد کالاها و فروشگاه ها، بسیار غافلگیرنماینده و سردرگم نماینده است.

مرکز خرید شیبویا (Shibuya)

در خیابان توکیو یک مرکز خرید با محیط بسیار هیجانی و پرجنب و جوش وجود دارد که شما می در این فروش از برترین لباس با برندهای محبوب خرید کنید. بسیاری از مغازه های بزرگ این منطقه با تمرکز بر مد و پوشاک بانوان و دختران نوجوان فعالیت می نمایند.

مرکز خرید هاراجوکا (Harajuku)

در مرکز خرید هاراجوکا دو مجموعه تجاری بزرگ به نام های LaForet و Tokyu Plaza، ساخته شده است که هر کدام چندین طبقه دارند و فروشگاه های آن بیشتر به فروش محصولات مرتبط با مد به خصوص پوشاک بانوان اختصاص دارد. موزه LaForet در بالاترین طبقه این مجموعه، میزبان رویدادها و نمایشگاه های مختلف است.

منبع : numbeo.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4743

به "هزینه های سفر به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید