سهم 80 درصدی چین در صادرات ساعت به ایران

به گزارش یزد بلاگ، رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت با اشاره به تامین احتیاج کشور به ساعت به وسیله واردات گفت: 80 درصد ساعت های مچی از چین و 20 درصد دیگر نیز از سوئیس و ژاپن وارد می گردد.

سهم 80 درصدی چین در صادرات ساعت به ایران

با بلیط ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رابط عمومی اتاق اصناف ایران، عبدالرحیم احمدی از تعطیلی 60 واحد صنفی در این اتحادیه اطلاع داد و با اشاره به وجود 750 واحد صنفی دارای پروانه کسب در اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت تهران اضافه نمود:مشخص مالیات های سنگین، افزایش اجاره بها، حق عضویت، عوارض شهرداری و پول آب و برق و غیره موجب شد تا 60 واحد صنفی این اتحادیه توان ادامه فعالیت در بازار را از دست بدهند.

به گفته وی هم اینک 80 درصد ساعت های مچی از چین و 20 درصد دیگر نیز از سوئیس و ژاپن وارد می گردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت گفت: حتی در زمانی که تحریم هم بودیم، از سوئیس و ژاپن ساعت وارد کشور می شد چون تعرفه گمرکی ساعت مچی فقط 4 درصد است و صرف نمی کند که کسی ساعت را به صورت قاچاق وارد کشور کند.

به گفته وی، فقط 5 تا 10 درصد ساعت های مچی به صورت قاچاق وارد کشور می گردد که این میزان هم به عنوان نمونه برای فروش و عمدتا در پروازها وارد می گردد.

احمدی همچنین گفت: موتور ساعت های رومیزی و دیواری خارجی است اما فراوری آن داخلی است.

انتهای یپامم،

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 367

به "سهم 80 درصدی چین در صادرات ساعت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 80 درصدی چین در صادرات ساعت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید