سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی راه اندازی شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، رضا تقی زاده دولت آبادی مدیرعامل یک شرکت خلاق گفت: این سامانه به عنوان واسط بین مردم و وکلا، ارتباط برقرار می نماید. افرادی که نیازمند مشاورهای حقوقی در زمینه های مختلف مانند عقد قرارداد و دیگر خدمات حقوقی هستند، می توانند با استفاده از این سامانه وکیل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت اضافه کرد: متقاضیان می توانند وکلای مختلف را از جنبه های مختلف در این سامانه با یکدیگر مقایسه نمایند. برای مثال هزینه وکلا را با یکدیگر مقایسه یا تجربیات آنها را آنالیز نمایند و در نهایت برای انتخاب مناسب ترین وکیل اقدام گردد.

این فعال دانش بنیان ضمن ارائه توضیحات بیشتر در خصوص ویژگی های این سامانه، گفت: در سرانجام از کاربران نظرسنجی صورت می گیرد و هر کاربر می تواند نظر خود را در خصوص خدمات هر وکیل، اعلام کند. دیگر کاربران می توانند بر اساس این نظرسنجی ها، تصمیم بگیرند که کدام وکیل را انتخاب نمایند. به دلیل این نظرسنجی، وکلا نیز کوشش می نمایند تا خدمات با کیفیت تری ارائه نمایند.

تقی زاده دولت آبادی، با تاکید بر عقد قرارداد با وکلای برتر، اضافه کرد: استفاده از این سامانه، باعث صرفه جویی در وقت می گردد. دیگر لازم نیست، مردم به صورت حضوری به دفاتر متعدد وکلا مراجعه کند تا بلکه بتواند، بهترین وکیل را انتخاب کند. در این سامانه همچنین امکان گزینش تخصصی وکلا وجود دارد و مثلاً وکلایی که در حوزه وکالت اقتصادی تخصص دارند، معین هستند.

وی گفت: در حال حاضر 1500 وکیل پایه یک، در سراسر کشور، با این سامانه همکاری می نمایند. همچنین بیش از 50 هزار خدمت مختلف تسلط این سامانه، به کاربران ارائه شده است و تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این اپلیکیشن، با یک شیب قابل قبول در حال افزایش است. همه گیری کرونا نیز باعث شد تا مردم نسبت به استفاده از خدمات حقوقی آنلاین، اقبال بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3779

به "سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید