راه اندازی واحد بین الملل الکترونیکی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر گفت: در حال طراحی نرم افزاری هستیم تا دانشجویان خارج از کشور که بیشتر از ترکیه و آذربایجان و ... هستند، جذب کنیم و واحد بین الملل را در بستر الکترونیکی راه اندازی کنیم.

راه اندازی واحد بین الملل الکترونیکی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر

غلامرضا کاظمی زاده در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر در آموزش غیرحضوری و مجازی دانشجویان اظهار کرد: هر تهدیدی که اتفاق می افتد، می توان با تدبیر آن را به فرصت تبدیل کرد و کرونا فرصتی را به دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها داد که به سمت آموزش مجازی برود.

وی با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی خیلی خوب از آموزش مجازی استقبال کردند، اضافه کرد: در رشته کامپیوتر 50 عضو هیئت علمی داریم و همه همکاران وارد کار شدند و LMS تحت سیدا را راه اندازی و براساس بستر سیدا آموزش ها را ارائه کردیم. نواقص نیز به مرور رفع شد؛ چراکه گزارش دهی های ما آنلاین است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر ادامه داد: روز به روز مشارکت ها در آموزش مجازی بیشتر می گردد، تمام استادان دانشگاه در کلاس های مجازی شرکت و بیش از 70 درصد دانشجویان نیز از این کلاس ها استقبال کردند و یکی از دلایل استقبال این است که دانشجوی غیربومی زیاد داریم.

تداوم آموزش مجازی در دوران پساکرونا

کاظمی زاده بیان نمود: برنامه داریم که برای دوران پساکرونا نیز آموزش مجازی را ادامه دهیم و در حال کار و طراحی نرم افزاری هستیم تا دانشجویان خارج از کشور هم که بیشتر از ترکیه و آذربایجان و ... هستند، جذب کنیم و واحد بین الملل را در بستر الکترونیکی راه اندازی کنیم.

وی بیان نمود: بحران کرونا مشکلاتی را پدید آورد؛ اما نقطه مقابل آن یک سری خودباوری ها و مسیرهای جدید را پیش روی ما قرار داد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر گفت: اعتقاد دارم که آموزش مجازی و برخط همراه با تصویر بسیار عالی است و این نوع آموزش موجب جذب بیشتر دانشجو و افزایش کیفیت تدریس استادان خواهد شد.

کاظمی زاده تأکید کرد: در زمینه برگزاری جلسات دفاع، نرم افزار بومی ایجاد کردیم که به صورت تصویری جلسات دفاع را به صورت مجازی برگزار کنیم و این اقدام در کاهش مخاطرات و هزینه های برگزاری جلسات بسیار مؤثر خواهد بود.

4103/4062/

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1343

به "راه اندازی واحد بین الملل الکترونیکی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی واحد بین الملل الکترونیکی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید