دستور فرمانده معظم کل قوا برای مسکونی شدن جزایر خلیج فارس

به گزارش یزد بلاگ، فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دستور رهبر انقلاب برای مسکونی شدن جزایر خلیج فارس، گفت: بنا داریم جزایر خلیج فارس را با ایجاد زیرساخت های مسکونی، برای سکونت مردم آماده کنیم.

دستور فرمانده معظم کل قوا برای مسکونی شدن جزایر خلیج فارس

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، سردار علیرضا تنگسیری در گفتگویی به مناسبت روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: حضور آمریکایی ها در منطقه امنیت ما و سکوهای نفتی ما را می تواند به خطر بیندازد به همین دلیل اجازه نمی دهیم هیچ ناوی به سکوهای نفتی ما نزدیک و امنیت آن را به خطر بیندازد. حضور آنها در منطقه ما موجب می گردد که این گونه برخوردها پیش بیاید و این گونه برخوردها درگذشته نیز بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران همیشه پیغام صلح و دوستی را به کشورهای مسلمان همسایه داده است گفت: ما همیشه دنبال صلح در منطقه هستیم و باور داریم که می توانیم با همگرایی امنیت را در خلیج فارس برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برنامه های نیروی دریایی سپاه گفت: برنامه راهیان نور را راه اندازی کردیم تا با جزایر ما آشنا شوند.

تنگسیری با بیان اینکه متأسفانه بعضی از سران کشورها که وابسته به بیگانه هستند، می خواهند بیگانه در منطقه باشد، اضافه نمود: حضور بیگانه در منطقه ناامنی به وجود می آورد که شاهد آن هم چند تصادم دریایی از جمله ناوشکن آمریکایی با یک نفتکش ژاپنی، زیردریایی آمریکایی با نفتکش و تیراندازی ناوشکن آمریکایی به سمت یک قایق تفریحی در امارات است که منجر به کشته شدن چند نفر شد.

وی با بیان اینکه خلیج فارس یک خلیج بسته با وسعت 250 هزار کیلومتر مربع است، گفت: اگر اتفاقی برای ناوهای اینها که سوخت هسته ای دارند بیافتد؛ به مدت یازده سال اکوسیستم خلیج فارس را از بین خواهند برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: حضور نامشروع آمریکایی ها در منطقه امنیت ما را می تواند به خطر بیاندازد، البته ما اجازه نمی دهیم هیچ ناو بیگانه ای در آب های ما حضور پیدا نمایند.

تنگسیری با تأکید بر اینکه جزایری که ما در خلیج فارس داریم بسیار راهبردی و سوق الجیشی هستند، توضیح داد: بنا داریم جزایر خلیج فارس را با ایجاد زیرساخت های مسکونی، برای سکونت مردم آماده کنیم و این فرمان فرمانده معظم کل قوا است که مردم در جزایر زندگی نمایند به همین دلیل در بیشتر جزیره ها موج شکن ایجاد نموده ایم.

وی اضافه نمود: این نشان می دهد که ما دنبال تنش نیستیم، وقتی اولین شخص مملکت می فرمایند آنجا را باید برای سکونت مردم فراهم کنیم، یعنی ما به دنبال امنیت منطقه هستیم. از سوی دیگر با برخورد با صید صنعتی کشورهای بیگانه به معیشت مردم یاری کردیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: نیروی دریایی سپاه با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر مقابله کرد و در مدت یک سال بیش از 20 کشتی که قاچاق سوخت می کردند هم اکنون در توقیف هستند.

تنگسیری به ساخت فرودگاه و موج شکن در جزایر ها توسط نیروی دریایی سپاه اشاره نمود و گفت: در تنب عظیم فرودگاه بین المللی ایجاد نموده ایم؛ در تنب کوچک هم فرودگاه ساخته شده است و همچنین نیروی دریایی سپاه بیش از 50 موج شکن را برای مردم ایجاد نموده است.

وی تاکید نمود: بیگانگان در منطقه ما جا و مکانی ندارند و باید از این منطقه بروند. آمریکا دشمن ماست و 41 سال است که با ما دشمنی نموده است در حالی که ما پیغام صلح و برادری را به دنیا مخابره کردیم اما اگر کسی بخواهد به منافع و آب های سرزمینی ما تعرض کند دندان های او را خورد می کنیم و در مقابل آمریکا و غیر آمریکا ترسی نداریم زیرا فرزندان ایران زمین هستیم که 41 سال است در مقابل دشمن ایستاده اند. شجاعت مردم و ولی امر مسلمین موجب می گردد که ما زیر بار زور نرویم.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 767

به "دستور فرمانده معظم کل قوا برای مسکونی شدن جزایر خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فرمانده معظم کل قوا برای مسکونی شدن جزایر خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید