خبرنگاران پروژه 2 خطه شدن راه آهن قزوین - کرج با 98 درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش یزد بلاگ، قزوین - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی قزوین گفت: عملیات پروژه 2 خطه شدن راه آهن قزوین - کرج با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی روبرو بوده و به زودی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خبرنگاران پروژه 2 خطه شدن راه آهن قزوین - کرج با 98 درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در ملاقات با مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با بیان اهمیت این طرح، اعلام کرد: قبل از بهره برداری از این پروژه باید زیرگذر و مسیل های موجود در جهت مورد بازنگری قرار گرفته و اگر احتیاج به اضافه کردن دهانه و یا تعریض زیرگذرها بود در اسرع وقت به انجام برسد تا در زمان وقوع سیلاب و بارندگی دچار مشکل نشویم.

وی در مورد اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) شهر قزوین گفت: قزوین یکی از سه استان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده و در این زمینه اقدامات خوبی نیز به انجام رسیده است.

به گفته وی، با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فرد منطقه و واقع شدن راه آهن قزوین در منطقه مناسب، زمینه اجرای طرح توسعه محلات، تقویت اقتصاد خرد در طرح بازآفرینی و گسترش شبکه های دسترسی نیز فراهم شده است.

فرخزاد به ضرورت بازسازی ایستگاه آبیک اشاره و یادآوز شد: بهسازی ایستگاه های استان از جمله قزوین و تاکستان نیز باید در دستور کار جدی استان و راه آهن جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1039

به "خبرنگاران پروژه 2 خطه شدن راه آهن قزوین - کرج با 98 درصد پیشرفت فیزیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه 2 خطه شدن راه آهن قزوین - کرج با 98 درصد پیشرفت فیزیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید