خبرنگاران نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

به گزارش یزد بلاگ، اراک - خبرنگاران - ممنوعیت ایجاد موکب و ایستگاه صلواتی، صعود رویایی و افزایش 40 درصدی بودجه راهداری از جمله عنوان های خبری برجسته خبری نشریات اتفاق مرکزی، بهرنگ و نامه امیر استان مرکزی است.

خبرنگاران نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی

هفته نامه اتفاق مرکزی در شماره 79 به پروتکل های بهداشتی عزاداری محرم پرداخته و به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نوشته است: به دلیل شرایط قرمز و شیوع بالای بیماری کرونا، برپایی هرگونه شرایط تجمع انسانی از جمله استقرار ایستگاه صلواتی، موکب و چادر عزاداری درنقاط شهری و روستایی این استان ممنوع است.

بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی در اراک افزوده است: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در راستای رعایت کامل دستورات بهداشتی در عزاداری ها توجه لازم را به کار گیرند و مراقبت کنند.

وی اعلام نمود: برخی گزارش ها در روزهای اخیر از برپایی آیین های عزاداری در بقعه چند امامزاده استان مرکزی ارایه شده که این موارد باید پیگیری شود و مسئولیت آن با اداره کل اوقاف و امور خیریه است چرا که مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری هر نوع آیین عزاداری در فضاهای سرپوشیده ممنوع است.

پرداخت 220 میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن در استان مرکزی، ضعف برخی مدیران استان مرکزی قابل کتمان نیست، شتاب اجرای طرح های فاضلاب در استان و کشف 545 میلیارد ریال کالای قاچاق از دیگر عنوان های هفته نامه اتفاق مرکزی است که به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی سپیده کامیانی منتشر می شود.

هفته نامه بهرنگ نیز در شماره 125 به افزایش بودجه راهداری استان مرکزی پرداخته و ب نقل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی نوشته است: بودجه این مجموعه نسبت به ابتدای سال 40 درصد افزایش یافته است.

علی زندی فر با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه بر این است تا نقاط مستعد حادثه خیز استان شناسایی و رفع مشکل شوند، افزوده است: در شرایط عادی میزان تردد از جاده های استان بیش 500 تا 600 هزار وسیله نقلیه است که در روزهای خاص و تعطیلات به یک میلیون تردد هم می رسد.

اراکی ها 200 گرم کمتر از سرانه کشوری زباله تولید می کنند، هشدار دامپزشکی استان نسبت به شیوع احتمالی تب سه روزه دام و مخابرات منطقه مرکزی رتبه دوم ارزیابی شرکت ارتباطات سیار را کسب کرد از دیگر عنوان های خبری هفته نامه بهرنگ استان مرکزی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمد رجاییان منتشر می شود.

هفته نامه امیر نیز در شماره 744 این نشریه به صعود رویایی تیم آلومینیوم اراک پرداخته و نوشته است: این صعود در آخرین روز از مسابقات لیگ دسته اول به وقوع پیوست و رویای دیرینه مردم شهر اراک برای حضور در سطح اول فوتبال کشور را خاتمه داد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آخرین دیدار خود در لیگ دسته اول کشور توانست با پیروزی یک بر صفر بر تیم داماش گیلان پیروز شود.

تکمیل زیرساخت ها لازمه توسعه شهر جدید امیرکبیر، حضور نداشتن مردم در آرامستان اراک و سپرده ممتاز بانک مسکن جایگزین مناسب برای سپرده های کوتاه مدت از دیگر عنوان های هفته نامه امیر است که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ابوالفضل نیک عهد منتشر می شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، 32 هفته نامه، 11 دو هفته نامه، 26 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2061

به "خبرنگاران نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگاهی به عناوین نشریات استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید