تمام کوشش ما این است که پایگاه های میراث ملی و جهانی به روایت هم توجه نمایند

به گزارش یزد بلاگ، میراث آریا/ براساس خبر و گزارش های منتشر شده، تمام کوشش ما این است که پایگاه های میراث ملی و جهانی به روایت هم توجه نمایند.

تمام کوشش ما این است که پایگاه های میراث ملی و جهانی به روایت هم توجه نمایند

حسن میثمی در دومین روز نشست تخصصی مدیران پایگاه های ملی و جهانی که با حضور مدیران پایگاه های ملی و جهانی در سالن آمفی تئاتر وزارتخانه برگزار گردید، اعلام کرد: شش نکته را با کلید واژه روایت متذکر میشوم و تمام کوشش ما این است که شما در کنار وظایفی مانند بازسازی، حفاظت، نگهداری و توسعه به روایت هم توجه کنید.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه روایت انواع فراوری محتوا تا برگزاری رویدادها را شامل می گردد، بر اهمیت فراوری خبر تاکید و توضیح داد: باید به هر اتفاقی به عنوان سوژه خبری نگاه گردد و فراوری محتوا از اتفاقات تلخ و شیرین و پروژه های بازسازیی در اولویت قرار گیرد.

او با اشاره به برقراری و تقویت ارتباط با رسانه های محلی اضافه کرد: متن نوشته شده روی تابلوهای راهنما و اطلاع رسانی به مثابه فراوری محتوایی ماندگار است که باید جدی گرفته گردد.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ایجاد شبکه های اجتماعی برای معرفی پایگاه ها تاکید نمود و گفت: حضور در شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیمی در شناخت پایگاه ها دارد. نکته حائز اهمیت اجتناب از فراوری محتوا درباره اتفاقات مدیریتی و فراوری محتوایی است که برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

استفاده از ظرفیت پایگاه ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و بعلاوه ارسال فراوری محتوا به آرشیو ستاد مرکزی از دیگر نکات مورد اشاره میثمی در این رخداد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4867

به "تمام کوشش ما این است که پایگاه های میراث ملی و جهانی به روایت هم توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش ما این است که پایگاه های میراث ملی و جهانی به روایت هم توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید