تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی گفت: عملیات تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد با اعتبار 500 میلیون ریال در حال اجرا است.

تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی روز پنجشنبه 6 شهریورماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: تکمیل و توسعه زیرساخت های گردشگری ازجمله عوامل مؤثر در جذب و ماندگاری مسافر است که این مهم را در مناطق هدف گردشگری استان دنبال می کنیم.

او اضافه نمود: روستای ایوب پیامبر واقع در دهستان گیفان و 86 کیلومتری شمال بجنورد، مکان دیدنی است که به سبب چشمه های جوشان آب گرم گردشگران را به سوی خود می کشاند.

آب گرم ایوب که در فاصله 7 کیلومتری مرکز دهستان واقع شده است تنها آب گرم طبیعی موجود در استان خراسان شمالی است که از دیرباز زائران و مسافرانی را از دور و نزدیک به سمت خود می کشانده است، این آب گرم روی تپه ای به ارتفاع 300 متر از سطح دره گیفان واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1699

به "تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر و بازسازی کانکس های منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید