تعریق شبانه نشانه اولیه این بیماری خطرناک است

به گزارش یزد بلاگ، مهر/ علائم سرطان کلیه می تواند شامل این موارد باشد: خون در ادرار (این شایع ترین علامت است)؛ درد ناراحت کننده در پهلو بین قسمت فوقانی شکم و کمر؛ دمای بالا، تعریق شبانه و احساس خستگی زیاد؛ لاغر شدن بدون علت معین، و وجود یک توده در ناحیه شکم، پهلو یا پشت.

تعریق شبانه نشانه اولیه این بیماری خطرناک است

علائم دیگری از این بیماری وجود دارد اگرچه بعضی از آنها را می توان به اسم عفونت ادراری یا سنگ کلیه اشتباه گرفت. اینها می تواند شامل خستگی مفرط، کاهش اشتها و فشار خون بالا مداوم باشد.

تعریق شبانه هم می تواند شاخصی از این بیماری باشد. بعضی از افراد دچار درد استخوان می شوند و در مردان می تواند موجب تورم رگهای بیضه گردد.

افرادی که فکر می نمایند علائم سرطان کلیه را دارند باید به پزشک مراجعه نمایند.

مرکز تحقیقات سرطان انگلیس هشدار می دهد که 42 درصد از موارد سرطان کلیه با سبک زندگی و سایر عوامل خطر از جمله چاقی و سیگار مرتبط هستند.

تحقیقات بعلاوه نشان داده است که خطر ابتلاء به سرطان کلیه به ازای هر 10 سانتی متر افزایش قد، 23 درصد بیشتر می گردد. بعلاوه این خطر در افراد دیابتی بیشتر است.

متخصصان بهداشت دقیقاً نمی دانند چه عواملی باعث سرطان کلیه می گردد، با این حال عوامل ژنتیکی و محیطی می توانند در این امر نقش داشته باشند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: همگردی
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4208

به "تعریق شبانه نشانه اولیه این بیماری خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریق شبانه نشانه اولیه این بیماری خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید