ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره شمالی توافق می کنم

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود گفت، چنانچه پیروز انتخابات ریاست جمهوری گردد، به سرعت توافق هایی با کره شمالی و ایران در مورد برنامه های هسته ای آنها حاصل می نماید.

ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره شمالی توافق می کنم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آدینه به خبرنگاران گفت: اگر ما پیروز انتخابات شویم، به سرعت با ایران توافق خواهیم کرد و همچنین خیلی زود توافق هایی با کره شمالی خواهیم داشت.

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگر صحبت هایش به انفجار مهیب بیروت اشاره نموده و گفت، مقام های آمریکایی در حال حاضر به لبنان رفته اند تا تقاضا برای یاری های انسان محبت آمیز بیشتر را مورد آنالیز و شناسایی قرار دهند.

ترامپ آدینه گفت: ایالات متحده اکنون در کنار مقام های میدانی در لبنان است تا نیازهای بهداشتی و بشرمحبت آمیز بیشتر را شناسایی کند و ما یاری بیشتر را تامین خواهیم کرد.

ترامپ همچنین گفت، او بیروت را از حرکت سه هواپیمای آمریکایی با محموله تجهیزات پزشکی و کادر درمانی آگاه نموده است. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت، روز یکشنبه با امانول ماکرون رئیس جمهوری فرانسه، رهبران لبنان و دیگر کشورها درباره تامین یاری بیشتر تماس خواهد داشت.

دونالد ترامپ همچنین در پیامی توییتری گفت که به طور جداگانه با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و ماکرون تلفنی صحبت نموده و به کنفرانس یاری بین المللی به لبنان ملحق می گردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1914

به "ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره شمالی توافق می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با کره شمالی توافق می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید