تحقیقات سازمان بهداشت جهانی درباره عملکرد خودش در پاندمی کرونا

به گزارش یزد بلاگ، سازمان بهداشت جهانی اعلام نموده که یک تحقیقات مستقل را درباره نحوه پاسخش به همه گیری کرونا ویروس به جریان خواهد انداخت.

تحقیقات سازمان بهداشت جهانی درباره عملکرد خودش در پاندمی کرونا

ه نقل از خبرگزاری فرانسه این خبر در حالی از سوی سازمان بهداشت دنیای اعلام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر حملاتش را علیه این سازمان از سر گرفته و آن را عروسک خیمه شب بازی چین توصیف و تهدید به قطع دائم بودجه آمریکا برای این سازمان کرد.

واشنگتن در جدال شدیدی با پکن بر سر مسئله همه گیری کرونا ویروس در دنیا قرار داشته و در عین حال سازمان بهداشت دنیای که روز دوشنبه اولین اجلاس مجازی مجمع خود را شروع کرد را هم از این بابت هدف حمله قرار داده است.

در عین حال اتحادیه اروپا در یک قطعنامه خواهان یک ارزیابی بی طرف، مستقل و جامع درباره چگونگی پاسخ بین المللی به همه گیری کرونا ویروس شده است.

تد روس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت دنیای با اذعان به وجود نواقصی در پاسخ دهی این سازمان در اجلاس مجازی مجمع بهداشت دنیای از تقاضاها برای تحقیقات درباره این پاسخ استقبال کرد.

او گفت: من در سریع ترین زمان مناسب یک فرایند مستقل ارزیابی را به جریان خواهم انداخت تا به موجب آن به آنالیز تجارب به دست آمده و درس های فرا گرفته شده پرداخته و توصیه هایی را به منظور بهبود آمادگی برای همه گیری ویروس و پاسخ دهی به آن در سطح ملی و دنیای ارائه کنیم.

او اعلام نمود: اما یک چیز هر چه بیشتر روشن می گردد و آن این است که دنیا هرگز نباید مثل قبل باشد.

وی اضافه نمود: ما احتیاج نداریم که یک آنالیز به ما بگوید همه ما باید هر آنچه که در توان ما باشد به منظور اطمینان حاصل کردن از عدم رخداد مجدد این اتفاقات انجام دهیم.

مجموعه گسترده ای از رهبران و وزیران بهداشت کشورها کوشش های سازمان بهداشت دنیای را تحسین کردند اما الکس ایزار وزیر بهداشت آمریکا گفت: شکست این سازمان در به دست آوردن و ارائه اطلاعات حیاتی درباره ویروس کوید19 به قیمت جان انسان ها تمام شد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1288

به "تحقیقات سازمان بهداشت جهانی درباره عملکرد خودش در پاندمی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات سازمان بهداشت جهانی درباره عملکرد خودش در پاندمی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید