بیش از 900 کلاس درس جدید تا خاتمه 99 تحویل می گردد

به گزارش یزد بلاگ، مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: 550 کلاس درس تا ابتدای مهرماه و 400 کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر سال جاری آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

بیش از 900 کلاس درس جدید تا خاتمه 99 تحویل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم. پیغام صدقی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: پروژه های نوسازی مدارس در ایام ویروس کرونا تعطیل نشد، حدود 50 درصد از پروژه های این اداره کل با رعایت فاصله گذاری ابلاغ شده نظام فنی در ایام شیوع بیماری کرونا اجرائی می شد.

وی اظهار کرد: البته سرعت پیشروی پروژه ها کاهش نسبی داشت، اما کوشش کردیم با فعالیت بیشتر، عقب افتادگی پروژه ها را جبران کنیم.

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی ادامه داد: منابع اقتصادی اداره کل نوسازی مدارس استان از دو راه منابع استانی و ملی و منابع مشارکت های مردمی است، در سال 1398 حدود 750 کلاس درس آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان شد که حدود نیمی از منابع اقتصادی با استفاده از پتانسیل خیرّین و نیم دیگر با استفاده از منابع استانی و ملّی تامین شد.

وی به پروژه های اداره کل نوسازی مدارس استان در سال 1399 پرداخت و ابراز داشت: سال جاری با همّت ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و تعاملات ایشان با نمایندگان مجلس، خوشبختانه بودجه رضایت بخشی در مورد نوسازی مدارس در نظر گرفته شده است که اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت اصلی این اداره کل است.

صدقی گفت: 550 کلاس درس تا ابتدای مهرماه و 400 کلاس درس تا بهمن ماه و جشن ایام الله دهه فجر سال جاری آماده و تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1370

به "بیش از 900 کلاس درس جدید تا خاتمه 99 تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 900 کلاس درس جدید تا خاتمه 99 تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید