بازگشت تماشاگران به مسابقات از بسکتبال، تماشای آنلاین فینال لیگ

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقات نخست مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال میان دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران در شرایطی شامگاه یکشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار گردید که تماشاگران تیم میزبان (شهرداری گرگان) به صورت آنلاین شرایط تماشای این بازی را داشتند.

بازگشت تماشاگران به مسابقات از بسکتبال، تماشای آنلاین فینال لیگ

این برای نخستین بار است که در ورزش و بسکتبال ایران شرایط برای حضور مجازی تماشاگران در جریان یک ملاقات مهیا شده است.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص این اقدام فدراسیون و چگونگی انجام آن به خبرنگاران شرح داد و گفت: به دلیل پاندمی کرونا تمام ملاقاتهای لیگ برتر در فصل جاری بدون تماشاگر برگزار گردید اما شرایط را به گونه ای مهیا کردیم که تماشاگران علاقمند بتوانند ملاقات فینال تیم خود را به صورت آنلاین ببینند.

وی توضیح داد: برای این منظور دو صفحه مانیتور در پشت نیمکت دو تیم در تالار آزادی نصب شده است. تماشاگران علاقمند به وسیله لینک معین و به صورت اسکایپی با سالن محل مسابقه در هنگام برگزاری بازی ارتباط می گیرند. تصویر آنها روی صفحه مانیتور پخش می گردد و بازیکنان می توانند آنها و تشویق های شان را ببینند.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید نمود: در اولین ملاقات فینال فرصت استفاده از این شرایط برای تماشاگران گرگانی که تیم شان میزبان بود، مهیا شد. 200 تا 300 نفر از این طریق تماشاگر مجازی بازی شدند و تیم خود را تشویق کردند. برای ملاقات دوم این فرصت به تماشاگران مهرام داده می گردد.

طباطبایی گفت: حضور مجازی تماشاگران در سالن تا حدی فضای ساکت و خالی از تماشاگر را تلطیف می نماید ضمن اینکه شور و انگیزه ای را هم به بازیکنان می دهد.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات نخست مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با فزونی 84 بر 72 تیم شهرداری گرگان به انتها رسید. ملاقات دوم تیم سه شنبه شب برگزار می گردد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3871

به "بازگشت تماشاگران به مسابقات از بسکتبال، تماشای آنلاین فینال لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تماشاگران به مسابقات از بسکتبال، تماشای آنلاین فینال لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید