اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد 22 فروردین ماه در با تجلیل از بعضی از برگزیدگان استان تهران به صورت حضوری و تجلیل از برگزیدگان استانی به صورت وبیناری برگزار می گردد.

اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد روز یکشنبه 22 فروردین از ساعت 10 تا 11:30 در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره جشنواره عکس رشد در دو گروه سنی بزرگسال (برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش آموزی (برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار گردید.

در این جشنواره تعداد 4149 عکس در بخش آزاد و 1247 عکس در بخش فنی وحرفه ای به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن ها 2340 عکس در مرحله اول توسط هیأتی پنج نفره تأیید شدند. پس از سه مرحله داوری، تعداد 70 عکس در بخش آزاد، 22 عکس در بخش دانش آموزی و 23 عکس در بخش بزرگسال فنی و حرفه ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان استان تهران در فضای باز مجموعه دارالفنون با حضور دکتر حسن ملکی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دیگر مسئولان سازمان، بعضی از داوران و نمایندگان بخش های مشارکتی جشنواره و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

همچنین در این برنامه تعداد 100 قطعه از عکس های راه یافته به جشنواره هم در نمایشگاهی یک روزه در فضای باز دارالفنون به نمایش گذاشته می گردد.

گفتنی است، نمایشگاه مجازی و سراسری آثار در آدرس http://ax11.roshd.ir قابل مشاهده است.

همچنین بعضی موارد از لینک های زیر قابل دسترسی است.

نتایج داوری دانش آموزی

http://ax11.roshd.ir/exhabit

نتایج داوری بزرگسال

http://ax11.roshd.ir/bozorgsal

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3710

به "اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد به میزبانی مدرسه دارالفنون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید