انتصاب در حوزه آموزشی وزارت بهداشت

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت در حکمی دکتر ابوالفضل باقری فرد را به عنوان رئیس بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، پانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی منصوب کرد.

انتصاب در حوزه آموزشی وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا، متن حکم دکتر بهرام عین اللهی به این توضیح است:

جناب آقای دکتر ابوالفضل باقری فرد

معاون محترم آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی

همایش های کشوری آموزش علوم پزشکی، جشنواره شهید مطهری و جشنواره های دانشجویی ایده های نوآورانه از مهم ترین رویداد های حوزه آموزش است که تحقق اهداف آن احتیاج به سیاست گذاری و برنامه ریزی موثر و مناسب دارد. بر این اساس، با توجه به دانش و تجربه ارزشمند جناب عالی در مدیریت نظام آموزش علوم پزشکی کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، پانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی که به کمک خداوند به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) در تاریخ 21 لغایت 23 اردیبهشت 1401 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار خواهد شد، منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجارب متخصصان مربوطه در سیاست گذاری و برگزاری موثر و مفید این همایش پیروز و موید باشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4663

به "انتصاب در حوزه آموزشی وزارت بهداشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتصاب در حوزه آموزشی وزارت بهداشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب در حوزه آموزشی وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید