شروع تمرینات پارالمپین های 7 رشته با حمایت اقتصادی کمیته پارالمپیک

به گزارش یزد بلاگ، هادی رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران با یادآوری اینکه کمیته ملی پارالمپیک شروع تمرینات بعضی المپین ها از تیرماه را بلامانع عنوان نموده بود، گفت: البته طبق این مصوبه فقط ورزشکارانی که شانس مدال طلا به حساب می آیند یا شانس مدال نقره اما نزدیک به مدال طلا هستند می توانند از این ماه تمرینات خود را شروع نمایند.

شروع تمرینات پارالمپین های 7 رشته با حمایت اقتصادی کمیته پارالمپیک

وی با تاکید بر اینکه تمرین این دسته ورزشکاران با حمایت اقتصادی کمیته ملی پارالمپیک انجام می گردد، اعلام کرد: به تمام فدراسیون هایی که در کاروان پارالمپیک نماینده دارند و نمایندگان شان شانس طلایی ما به حساب می آیند، اعلام نموده بودیم که در صورت تمایل برای آغاز به کار تمرینات ورزشکاران، موضوع را حداکثر تا 25 خردادماه به صورت رسمی به ما اطلاع رسانی نمایند تا بتوانیم شرایط و هماهنگی های لازم برای آن را مهیا کنیم.

به گفته دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تیروکمان (زهرا نعمتی) و قایقرانی (شهلا بهروزی راد) همراه با وزنه برداری، تیراندازی و دوومیدانی از فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین تکواندو و جودو (فدراسیون نابینایان و کم بینایان) 7 رشته ای هستند که مسئولان شان برای آغاز به کار تمرینات ورزشکاران شان از تیرماه اعلام آمادگی نموده اند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک تاکید نمود: البته در خصوص دو رشته تکواندو و جودو که بخشی از تمرینات ورزشکاران شان درحالت مبارزه با یکدیگر است باید مجدداً از ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی استعلام بگیریم تا از نبودِ منع و محدودیت اطمینان حاصل کنیم. درهر صورت این 7 رشته متقاضی بازگشت به تمرین از تیرماه هستند.

رضایی در خصوص حمایت اقتصادی از تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی توضیح داد: این حمایت اقتصادی قطعاً صورت می گیرد اما فقط بر اساس مصوبه ای که داشتیم. تیرماه زمانی است که برای آغاز به کار تمرینات شانس های مدال طلا در نظر گرفته ایم. بنابراین حمایت اقتصادی کمیته ملی پارالمپیک طی این ماه فقط شامل همین دسته ورزشکاران می گردد. ما برای آغاز به کار تمرینات شانس های مدال نقره و برنز و ورزشکارانی که درگروه چهارم قرار دارند، مهرماه را در نظر گرفته ایم. اگر این دسته ورزشکاران خارج از این مقطع زمانی وارد اردو شوند شامل حمایت اقتصادی کمیته نمی شوند.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تاکید نمود: ورزشکارانی که مجاز به آغاز تمرینات از تیرماه هستند، می توانند روی حمایت اقتصادی کمیته ملی پارالمپیک در تمام روزهای این ماه حساب نمایند. این حمایت به صورت کامل انجام می شوند و محدودیتی - به لحاظ زمانی - ندارد.

وی همچنین به انجام تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی در شهرهای سفید تاکید نمود و یادآور شد: این تمرینات باید به صورت غیرمتمرکز اما زیر نظر مربیان مربوطه باشد. به طور حتم سلامتی ورزشکاران بیش از هر مسئله ای برای مان اهمیت دارد.

رضایی همچنین در خصوص شرایط اقتصادی کمیته ملی پارالمپیک تاکید نمود: تا به امروز بودجه ای که از محل اعتبارات مصوب خود باید دریافت می کردیم را گرفته ایم. طی هفته های اخیر به خاطر کرونا و لغو فعالیت ها، آنها را ذخیره کردیم و حالا بخشی از آن را اینچنین برای ورزشکاران خرج می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1508

به "شروع تمرینات پارالمپین های 7 رشته با حمایت اقتصادی کمیته پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات پارالمپین های 7 رشته با حمایت اقتصادی کمیته پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید