3 روش طبیعی برای از بین بردن قرمزی صورت

به گزارش یزد بلاگ، بعضی به دلایل مختلفی از جمله مسائل پوستی از قرمزی صورت رنج می برند که این مشکل را می توان با پیروی از دستور العمل های طبیعی برطرف کرد.

3 روش طبیعی برای از بین بردن قرمزی صورت

بعضی به دلایل مختلفی از جمله مسائل پوستی مانند درماتیت اطراف دهان، قرار گرفتن در معرض آفتاب، باد، هوای گرم یا سرد، خوردن غذا های گرم، ورزش و نوشیدن نوشیدنی های گرم از قرمزی صورت رنج می برند که این مشکل را می توان با پیروی از دستور العمل های طبیعی برطرف کرد.

عسل مانوکا، عسل فراوری شده به وسیله زنبور های اروپایی به کاهش قرمزی صورت یاری می نماید، زیرا دارای خواص ضد التهابی است، بعلاوه به تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم بافت یاری می نماید، بنابراین توصیه می گردد ماسک مانوکا روی گونه ها استعمال گردد و بگذارید چند دقیقه بماند سپس صورت را با آب بشویید.

چای سبز برای از بین بردن قرمزی صورت

چای سبز حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی است، بنابراین با استفاده از عصاره چای روی گونه ها و ماندن چند دقیقه آن و شستن صورت با آب، به درمان آکنه، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و کاهش قرمزی صورت یاری می نماید.

ژل آلوئه ورا برای از بین بردن قرمزی صورت

به درمان آفتاب سوختگی و برطرف قرمزی صورت یاری می نماید، به این صورت که آن را روی گونه ها بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند سپس صورت را با آب ولرم بشویید تا نتیجه مثبت یعنی از بین بردن قرمزی گونه ها را مشاهده کنید.

خیار راهی برای خلاص شدن از شر قرمزی صورت

خیار به علت دارا بودن درصد بالایی از آب به مرطوب شدن پوست یاری می نماید و بعلاوه به لطف آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد التهابی دارد، بنابراین توصیه می گردد خیار را ورقه ای برش دهید و روی گونه ها بگذارید و بگذارید چند دقیقه بماند و سپس خیار را بشویید و یا از کرم حاوی اجزای خیار بهره ببرید تا برای از بین بردن قرمزی گونه ها و گرفتن رنگ طبیعی پوست نتیجه مثبتی بگیرید.

منبع: باشگاه /اخبار الیوم

منبع: فرادید
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4804

به "3 روش طبیعی برای از بین بردن قرمزی صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روش طبیعی برای از بین بردن قرمزی صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید