170 کیلومتر فیبرنوری در روستاهای ایلام اجرا شد

به گزارش یزد بلاگ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: سال گذشته 170 کیلومتر شبکه فیبرنوری برای روستاها و منطقه ها محروم استان اجرا شد که این مهم نقش مهمی در توسعه ارتباطی روستا دارد.

170 کیلومتر فیبرنوری در روستاهای ایلام اجرا شد

به گزارش خبرنگاران ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حشمت الله اسدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این شرکت گفت: در ابتدای سال 92 تعداد تلفن های همراه استان 455 هزار و 244 مورد بود که این مقدار سال گذشته به 633 هزار افزایش پیدا نموده که 39 درصد رشد را نشان می دهد.

وی اضافه نمود: تعداد سایت های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه اول هم تا خاتمه سال 99 به ترتیب 194 و 196 سایت بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام تاکید نمود: کوشش خواهیم کرد تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان تا آخر سال به اینترنت 3G و 4G مجهز شوند.

اسدی یادآور شد: 278 سایت همراه اول در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: طی مدت یاد شده ضریب نفوذ تلفن همراه در دولت تدبیر و امید به 145.1 درصد، پوشش جاده ای اصلی 826 کیلومتر و پوشش جاده ای فرعی 680 کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام با بیان اینکه در حال حاضر 97 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند، گفت: مجموع روستاهای دارای ارتباط تلفنی 540 روستا و 503 روستا از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی برخوردار هستند.

اسدی یادآور شد: 86 درصد روستاهای بالای 20 خانوار بالای استان به اینترنت موبایلی تجهیز شده که کوشش می گردد تا نیمه اول سالجاری روستاهای فاقد اینترنت موبایلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد دفاتر ICT روستایی در ایلام 108 مورد، 220 روستای بهره مند از این خدمات ICT و تعداد دفاتر خدمات ارتباط شهری هم 67 مورد است.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات در دوران کرونا اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعداد سایت های همراه اول به 37 سایت نو افزایش یافته است که تعداد 23 سایت نصب، راه اندازی و مابقی هم تا خاتمه شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4349

به "170 کیلومتر فیبرنوری در روستاهای ایلام اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170 کیلومتر فیبرنوری در روستاهای ایلام اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید