کلاس های آموزشی دانشگاه علامه از امروز 14 اسفند به صورت الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش یزد بلاگ، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری کلاس های آموزشی به صورت الکترونیکی از امروز چهارشنبه 14 اسفندماه 98 اطلاع داد.

کلاس های آموزشی دانشگاه علامه از امروز 14 اسفند به صورت الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در مورد برگزاری کلاس ها و جلسات دفاع از انتها نامه و رساله ها اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این توضیح است:

ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان و استادان گرامی دانشگاه علامه طباطبائی، نظر به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش آموزش حضوری دانشگاه و تداوم این شرایط در هفته آینده و با عنایت به ضرورت های علمی و آموزشی این شرایط، نحوه ادامه کلاس ها و جلسات دفاع انتها نامه ها و رساله ها به توضیح ذیل اعلام می شود.

الف) برگزاری کلاس های دانشگاه:

1 -امکان برگزاری کلیه کلاس های دانشگاه طبق تقویم آموزشی (روز و ساعت معین شده) بصورت برخط همزمان (آنلاین) و با استفاده از سامانه آموزشی الکترونیکی دانشگاه به آدرس atu.iranlms.org از تاریخ 14اسفند ماه امسال مهیا است؛ لذا کلیه استادان و دانشجویان طبق روز و ساعت معین شده به وسیله، سامانه مذکور نسبت به برگزاری و شرکت در کلاس ها اقدام نمایند. ضروری است قبل از ورود فایل راهنمای تصویری تهیه شده را مشاهده نمایند.

همچنین سیستم بصورت اتوماتیک نسبت به ضبط کلاس برگزار شده اقدام می کند که پس از چند ساعت از انتها کلاس قابل بهره برداری است؛ لذا دانشجویانی که به هر دلیل نتوانستند راس ساعت مقرردر کلاس حضور یابند می توانند پس از آن از محتوای کلاس ضبط شده استفاده نمایند.

2 -در صورت عدم برگزاری کلاس به صورت آنلاین امکان برگزاری بصورت برخط غیر همزمان (آفلاین) نیز میسر است که استادان محترم به وسیله آدرس فوق وارد کلاس شده و نسبت به بارگذاری فایل های محتوایی درسی (متنی، تصویری و صوتی) اقدام نمایند و دانشجویان نیز نسبت به بهره برداری از فایل های مذکور اقدام نمایند.

3 -در صورتی که به هر دلیل استاد پیروز به برگزاری کلاسی به صورت غیرحضوری (آنلاین یا آفلاین) نشد، ضروری است پس از بازگشایی کلاس ها معادل هفته های برگزار نشده را به صورت جبرانی ترجیحاً در ایام انتهای هفته ارایه نماید.

4 -در صورتی که دانشجویانی که کلاس های آن ها به صورت غیر حضوری (آنلاین یا آفلاین) برگزار شده است تقاضای برگزاری کلاس های تکمیلی را دارند استادان محترم نسبت به برگزاری با هماهنگی آموزش دانشکده اقدام نماید.

5 -بدیهی است پس از بازگشت دانشگاه ها به شرایط عادی و آنالیز حجم کلاس های مجازی برگزار شده، نسبت به تغییر تقویم ترم اتخاذ تصمیم و ابلاغ خواهد شد.

توجه: جهت هرگونه سئوال یا ابهام با شماره تلفن های اعلامی در انتهای اطلاعیه تماس حاصل فرمایید. همچنین نام کاربری و کلمه عبوریکسان بوده و لذا برای دانشجویان نام کاربردی و رمز عبور، شماره دانشجویی و برای استادان نیز کد استادی در سیستم آموزشی دانشگاه است.

ب) برگزاری جلسات دفاع انتها نامه ها و رساله ها:

1 -جلسات دفاع دانشجویان ارشد و دکتری که مقرر بوده در اسفند ماه امسال برگزار شود و به دلیل شرایط مذکور نشده است، پس از بازگشت دانشگاه به شرایط عادی فرصت لازم بدون أخذ جریمه به ایشان اعطا خواهد شد.

2 -چنانچه دانشجو بتواند کمیته راهبری رساله یا انتها نامه را برای حضور در دانشکده هماهنگ نماید، دانشکده ها در چارچوب ساعت اداری معین شده (تا ساعت 13) موظف به آماده سازی شرایط برگزاری جلسه دفاع هستند.

3 -امکان برگزاری جلسات دفاع به صورت برخط (آنلاین) نیز فراهم شده است. نحوه استفاده در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 595

به "کلاس های آموزشی دانشگاه علامه از امروز 14 اسفند به صورت الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشگاه علامه از امروز 14 اسفند به صورت الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید