10 اتومبیل برتر نمایشگاه لس آنجلس 2019

به گزارش یزد بلاگ، هیوندای از کانسپت مذکور در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 با پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری و با توان 390 اسب بخار و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت رونمایی کرد.

10 اتومبیل برتر نمایشگاه لس آنجلس 2019

نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 برگزار شده و خودروسازانِ بزرگ دنیا از محصولاتِ متعدد و الکتریکی خود مانند Ford Mustang Mach-E، Audi E-Tron Sportback و Toyota RAV 4 Prime رونمایی نموده اند. بیش از 40 کمپانی خودروساز در لس آنجلس 2019 حضور داشته و قدرت خود را به رخ یکدیگر می کشند.

تعداد محصولات حاضر در نمایشگاه یادشده بسیار فراوان بوده و انتخاب بهترین اتومبیل حاضر در لس آنجلس 2019 کمی سخت است.

این لیست شامل کراس اوورها، کانسپت های قدرتمند، اتومبیل های لوکس و سدان های کامپکت می گردد. در این لیست شاهد حضور چند اتومبیل برقی و پلاگین هیبریدی هستیم که نشانی از حرکت صنعت خودروسازی دنیا به سمت و سوی نوآوری های جدید و توسعه اتومبیل های برقی است.

Karma SC 2 Concept

این روز ها اخبار زیادی درباره کمپانی Karma به گوش نمی رسد؛ اما این شرکت هم در لس آنجلس 2019 حاضر بوده و با رونمایی از کانسپت اس سی 2 (SC 2 Concept) نظر همه را به خود جلب نموده است. متاسفانه اتومبیل مزبور ایده ای از معماری جدید خودروسازان بوده و ظاهر وسایل نقلیه آینده را نشان می دهد؛ بنابراین کانسپت اس سی 2 به فراوری نمی رسد.

ولی این کاسپت یک سوپراسپرت برقی و مجهز به دو پیشرانه الکتریکی با توان 1100 اسب بخار بوده و به گفته کمپانی Karma شتاب صفر تا 100 آن حدود 1.9 ثانیه خواهد بود. البته این آمار براساس شبیه سازی ها و نظرات کارشناسان مطرح شده است. اما به هر ترتیب و با عبور از معینات فنی اس سی 2؛ نمی توان ظاهر زیبا آن را نادیده گرفت و قطعاً با فراوری آن دنیا جای بهتری خواهد شد.

2020 Kia Seltos

کیا سلتوس Kia Seltos حاصل بدترین شکل از مخفی کاری های کمپانی کیا است! کیا قبل از حضور سلتوس در نمایشگاه لس آنجلس؛ پوستری غول پیکر از کراس اوور کوچک خود را منتشر نموده بود. سلتوس کمی دیر به مهمانی بزرگان رسید؛ اما با توجه به ظاهر منحصر به فرد و قیمت پایین آن (پایین تر از 22 هزار دلار) بسیار وسوسه کننده است. سلتوس اوایل سال آینده به فروش می رسد.

Hyundai RM 19 Concept

کانسپت هیوندای آر ام 19 (Hyundai RM 19 Concept) شگفت انگیز است. هیوندای از کانسپت مذکور در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 با پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری و با توان 390 اسب بخار و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت رونمایی کرد. هیوندای می گوید نسخه نهایی کانسپت یادشده بسیار بهتر و چشمگیر تر از نسخه معرفی شده در لس آنجلس است.

2020 Lexus LC 500 Convertible

درست زمانی که فکر می کردیم که لکسوس ال سی (Lexus LC) دیگر بهتر از این نخواهد شد؛ کمپانی لکسوس با رونمایی از نسخه کوپه و کانورتیبل ال سی 500 (LC 500) تمام معادلات را برهم زد! لکسوس LC Convertible با بدنه ای چشم نواز، سقف پارچه ای و پیشرانه 5 لیتری V. 8 در قلب ما جای گرفته است.

پیشرانه یادشده 471 اسب بخار توان داشته و 398 پوند فوت گشتاور دارد. همچنین گیربکسی 10 سرعته وظیفه انتقال قدرتِ پیشرانه LC Convertible به چرخ ها را برعهده داشته و در اوایل سال 2020 شاهد عرضه این محصول زیبا خواهیم بود.

2020 Dodge Challenger 50 th Anniversary Edition

داج چلنجر نمی میرد و سال جاری هم در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 اولین نسخه ویژه 50 سالگی آن رونمایی شد. نسخه مزبور Challenger 50 th Anniversary Edition نامیده شده و ظاهراً داج 70 نمونه از آن را در کلاس های گوناگون به فراوری رسانده و کل آمار فراوری آن 1960 دستگاه خواهد بود. داج چلنجر کلاس های گوناگونی مانند: GT RWD، R/T Shaker و... دارد.

2020 Nissan Sentra

نیسان Sentra بیش از یک دهه است که به فراوری رسیده و اکنون شاهد رونمایی از نسخه جدید آن در نمایشگاه لس آنجلس 2019 هستیم. خودروی Sentra سدانی زیبا بوده و برای ساخت و بالا بردن ایمنی آن از تکنولوژی های جدیدی استفاده شده است. سدانِ شیک کمپانی نیسان به پیشرانه 2 لیتری قدرتمند و کارآمدی مجهز شده و در سال 2020 به فروش خواهد رسید. قیمت نیسان Sentra جدید هنوز معین نشده است.

2020 Toyota RAV 4 Prime

تویوتا سال جاری با نسخه 2020 خودروی RAV 4 Prime به نمایشگاه لس آنجلس 2019 رفته است. اتومبیل مزبور به پیشرانه 302 اسب بخاری مجهز شده و شتاب صفر تا 100 آن 5.8 ثانیه است. اعداد و ارقام یادشده برای یک کراس اوور اصیل هیجان انگیز است.

اما این همه چیز درباره قدرت محصول متفاوت تویوتا نیست؛ زیرا پیشرانه پلاگین هیبریدی آن با یکبار شارژ 39 مایل را طی نموده و 90 مگاوات توان خواهد داشت. فضای داخلی این محصول دست نخورده باقی مانده و نمی توان از آن ایراد گرفت.

2020 Mini John Cooper Works GP

مینی آخرین نسخه از بهترین هاچ بک خود را روانه نمایشگاه لس آنجلس 2019 نموده است. اتومبیل مزبور John Cooper Works GP نام داشته و در قسمت عقب خود به تیغه هایی کشیده و باله هایی بزرگ مجهز شده و ظاهری تهاجمی پیدا نموده است.

مینی در اتومبیل یادشده از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با توان 302 اسب بخار بهره گرفته است. شتاب صفر تا 100 اتومبیل مزبور 5.1 ثانیه است. همچنین گیربکسی 8 سرعته و اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد. مینی تنها 3 هزار نسخه از هاچ بک متفاوت خود را به فراوری خواهد رساند.

Volkswagen ID Space Vizzion Concept

کانسپت Space Vizzion را باید جالب ترین ایده برای حضور در جمع خانوادگی محصولات برقی فولکس واگن دانست. ظاهر بیرونی کانسپت یادشده صاف و صیقلی بوده و شاهد سقفی قوسی و جالب هستیم. به نظر می رسد که کانسپت مذکور وسیله نقلیه بزرگی باشد و می تواند حس سواری بر اتومبیلی بزرگ را به ما تحمیل کند.

در داخل کانسپت مزبور آینده از نظر فولکس واگن تصور شده است. صفحه نمایشی کوچک در مقابل راننده وجود داشته و هد آپ دیسپلی (Heads Up Display) آن با استفاده از واقعیت افزوده اطلاعات مهم را نمایش می دهد. همچنین صفحه نمایشی بزرگ در وسط کنسول مرکزی قرار گرفته است.

فولکس واگن در کانسپت خود از باتری 82 کیلووات ساعتی استفاده نموده و میزان مسافت پیموده شده توسط آن براساس آزمایش آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) حدود 300 مایل تخمین زده می گردد. نسخه فراوریی این محصول احتمالاً در سال 2022 به بازار ایالات متحده می رود. البته فولکس قطعاً به فکر ساخت نسخه قدرتمند و All Track اتومبیل جدیدِ خود خواهد بود.

2021 Ford Mustang Mach-E

بگذارید کاملاً واضح به شما بگویم: اتومبیل Ford Mustang Mach-E مهم ترین خودرو در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 است. حتی می توان موستانگ برقی را مهم ترین اتومبیل معرفی شده در سال 2019 دانست.

در حالی که اتومبیل های اصلی، برقی و تاریخی خودروسازانِ مختلف، هاچ بک هایی خسته کننده مانند نیسان لیف (Nissan Leaf) و شورلت بولت برقی (Chevrolet Bolt EV) هستند؛ فورد Mustang Mach-E هاچ بک نبوده و مهم نیست که حس و حال شما نسبت به استفاده از نام موستانگ برای اتومبیلی برقی در برابر کراس اوور ها و محصولات گوناگون و برقی خودروسازان دیگر چیست! بلکه اهمیت ماجرا این است که Mustang Mach-E اولین اتومبیل مقرون به صرفه برقی به غیر از محصولات کمپانی تسلا بوده که ظاهری ایده آل دارد.

فورد مجموعه ای گسترده از امکانات و قابلیت های سفارشی را برای نسخه های مختلفِ موستانگ برقی در نظر گرفته است. شما توان انتخابِ ظاهر و باطن موستانگ برقی را داشته و باید چرخ ها، باتری ها و... مورد نظر خود را در 5 سطح گوناگون و در نسخه اولیه فورد Mach-E انتخاب کنید (به نظر می آید که نسخه اولیه فورد موستانگ برقی تا سال 2021 به فراوری خواهد رسید).

برای خرید موستانگ برقی باید از 43395 دلار تا 60500 دلار پرداخت کرد. البته مالیات 7500 دلاری فدرال آمریکا را نباید از قلم انداخت! با خرید این محصول زندگی جدیدی شروع نموده و از عملکرد موستانگ برقی لذت می برید.

منبع: motor 1

ترجمه: امین نقی زاده

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: فرادید
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 196

به "10 اتومبیل برتر نمایشگاه لس آنجلس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اتومبیل برتر نمایشگاه لس آنجلس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید