یک وزنه بردار زن به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه اعزام شد

به گزارش یزد بلاگ، رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه از بیست و هفتم دی ماه 99 در سه آیتم، پرس سینه، لیفت و اسکوات به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد و از ایران 2 ورزشکار زن و 6 ورزشکار مرد به سرپرستی صامد قریشی شرکت دارند.

یک وزنه بردار زن به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه اعزام شد

وزنه بردار زن لارستانی به عنوان نخستین نماینده استان فارس به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ (وزنه برداری قدرتی) در کشور ترکیه اعزام شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در استان فارس، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا گفت: فاطمه فولادی که متولد سال 1369 در شهر لار و دانش آموخته رشته تربیت بدنی است، پس از کسب عنوان نخست در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، جواز حضور در مسابقه های بین المللی پاورلیفتینگ در ترکیه را کسب کرد.

محمد حسین طیبی اضافه نمود: مربیگری بین المللی بدنسازی ifbb، مربی رسمی فدراسیون پرورش اندام، ریاست انجمن پاورلینک لارستان، ریاست انجمن اسپرت لارستان، قهرمانی چند دوره مسابقه های استانی و کشوری در رشته پاورلیفتینگ و عضویت در تیم ملی از جمله مهم ترین سوابق این ورزشکار لاری است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان افزود: رقابت های پاورلیفتینگ ترکیه از بیست و هفتم دی ماه 99 در سه آیتم، پرس سینه، لیفت و اسکوات به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می گردد و از ایران 2 ورزشکار زن و 6 ورزشکار مرد به سرپرستی صامد قریشی شرکت دارند.

به گفته طیبی، در رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه، کشورهای روسیه، اوکراین، گرجستان و شماری از تیم های آسیایی و اروپایی حضور دارند.

پاورلیفتینگ، یک ورزش قدرتی است که شباهت هایی با ورزش وزنه برداری دارد و به ترتیب شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار گرفته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3186

به "یک وزنه بردار زن به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک وزنه بردار زن به رقابت های بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید