یک میمون پلیس شد

به گزارش یزد بلاگ، سال 2010 نیروهای پلیس سایبوری در استان یالا در تایلند دست به ابتکار جالبی زده و نیروی نوی را به خدمت گرفتند. این نیروی نو از محبوبیت زیادی هم در این کشور برخوردارشد و خیلی ها برای تماشای آن خودشان را به مرکز اصلی پلیس این شهر می رساندند.

یک میمون پلیس شد

به گزارش خبرنگاران، سانتیسکو، میمون پنج ساله ای بود که سال 2010 پلیس تایلند تصمیم گرفت تا از او برای اجرای راحت تر برخی ماموریت های پلیسی استفاده کند و به همین علت این میمون، تحت آموزش های پلیسی لازم نهاده شد و برای خودش یک پلیس کامل تایلندی شد.

سانتیسکو در زبان تایلندی به معنای صلح است و از آنجایی که مردم تایلند به میمون ها علاقه زیادی دارند، پلیس این کشور تصمیم گرفت تا سانتیسکو را با لباس پلیس هر روز با خود برای گشتزنی به شهر ببرد تا در عملیات های پلیسی از آن استفاده کند.

از زمانی که میمون پلیس همکار پلیس تایلند شد چهره ماموران تایلندی محبوب تر شد

سانتیسکو در تمامی ماموریت های پلیسی شرکت می کرد و زمانی که پلیس دستور ایست یک ماشین را می داد او همراه دیگر ماموران به بازرسی اتومبیل می پرداخت و حتی برخی وقت ها روی سقف ماشین پلیس می نشست و به دقت مراقب ماشین هایی بود که از جاده عبور می کردند تا سرعت زیادی نداشته باشند. مسؤولیت این میمون پلیس کم و بیش شبیه بقیه پلیس ها بود و حتی گاهی اوقات در ماموریت ها زخمی هم می شد.

سانتیسکو وقتی خسته می شد مثل یک نیروی پلیس واقعی وقت استراحت داشت و ضمناً نوشیدن آب از بطری یکی از کارهای لذت بخش این میمون بود که به آن علاقه زیادی داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5008

به "یک میمون پلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میمون پلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید