یورو 2020، نبرد اوکراین و سوئد به وقت های اضافه کشید

به گزارش یزد بلاگ، آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در سرانجام وقت های معمول برنده نشد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

یورو 2020، نبرد اوکراین و سوئد به وقت های اضافه کشید

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو تیم های ملی اوکراین و سوئد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک در 90 دقیقه معمول مسابقه خاتمه یافت. گل نخست این بازی را الکساندر زینچنکو در دقیقه 27 با یک شوت سرضرب با بیرون پای راست در داخل محوطه حریف به ثمر رساند. پس از او هم امیل فورسبرگ در دقیقه 43 کار را برای سوئدی ها به تساوی کشاند.

در نیمه نخست این بازی اوکراین نه تنها پیروز شد بلکه از نظر عملکرد و آماری هم نسبت به حریف خود برتر بود و از لحاظ تملک توپ و موقعیت های گلزنی شرایط بهتری داشت. با این حال این تیم نتوانست از برتری اش محافظت کند و در دو دقیقه مانده به خاتمه بازی با شوت امیل فورسبرگ در میانه راه پس از برخورد با زابارنی تغییر جهت داد، دروازه اش باز شد و به این ترتیب کار به تساوی کشیده شد.

در نیمه دوم که بر جذابیت بازی افزوده شد و دو تیم بارها توپ را به محوطه جریمه یکدیگر بردند و در این بین سه بار هم تیر دروازه ها لرزید که دو بار آن از طریق امیل فورسبرگ مهاجم تیم ملی سوئد صورت گرفت. در این نیمه اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. برخلاف نیمه نخست، در نیمه دوم سوئدی ها برتری نسبتی داشتند اما در نهایت آنها کار از پیش نبردند تا مصاف دو تیم 30 دقیقه دیگر ادامه پیدا کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4301

به "یورو 2020، نبرد اوکراین و سوئد به وقت های اضافه کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، نبرد اوکراین و سوئد به وقت های اضافه کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید