گوشی نو سامسونگ با طعم بی ام و ، عکس

به گزارش یزد بلاگ، گجت نیوز نوشت: نسخه محدود سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا - Galaxy S23 Ultra BMW M Edition که در همکاری با بی ام و عرضه می گردد، حس و حال متفاوتی از نسخه اصلی دارد.

گوشی نو سامسونگ با طعم بی ام و ، عکس

سال گذشته، سامسونگ نسخه مرسدس بنز گلکسی اس 22 اولترا را عرضه کرد؛ سال جاری اما به سراغ دیگر خودروساز صاحب نام آلمانی رفت. کمپانی کره ای در یک پروژه تجاری مشترک با بی ام و، از نسخه لیمیتد گلکسی اس 23 اولترا رونمایی نموده است.

این گوشی با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، در کره جنوبی 1 میلیون و 727 هزار وون (معادل 1300 دلار) قیمت دارد. به عنوان یک نسخه لیمیتد، فقط هم 1000 دستگاه از آن عرضه می گردد.

در مشخصات سخت افزاری، تفاوتی با نسخه معمولی ندارد؛ ولی بسته بندی و ظاهر BMW M Edition فرق دارد. جعبه گوشی، پر شده از لوازم بی ام و نشان و مرتبط با خودروی کلاسیک M3 E30 کمپانی!

این شامل یک قاب محافظ طرح دار، یک جاسوییچی با شش نشان BMW قابل تعویض، یک آرم دایره ای BMW که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس کمپانی رونمایی شده بود، یک لوح فلزی با نشان We Are M، یک کمپرسور هوای باتری خور با نشان BMW، یک شارژر وایرلس و جالیوانی، یک ساعت آنالوگ، یک پوستر و کتاب مصور می گردد.

بعلاوه خریداران خوش شانس، بلیت ورودی مرکز رانندگی BMW، واقع در اینچئون کره جنوبی را دریافت خواهند کرد و می توانند نزد یک مدرس خبره، آموزش های ویژه ببینند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4953

به "گوشی نو سامسونگ با طعم بی ام و ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نو سامسونگ با طعم بی ام و ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید