گلکسی A12 احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

به گزارش یزد بلاگ، سامسونگ قرار است به زودی از یک محصول مالی جدید تحت عنوان گلکسی A12 رونمایی کند. تا به این لحظه به لطف بنچمارکی که از این گوشی منتشر شده بود، در رابطه با پردازنده و میزان رم آن اطلاعاتی داشتیم. اما امروز در تکمیل جزئیات مربوط به آن، مشخصات باتری این گوشی نیز اعلام شد.

گلکسی A12 احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

با توجه به لیستی که از سوی FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) منتشر شده، گلکسی A12 که با شماره مدل SM-A125M/DS نیز شناخته می گردد، از یک باتری با شماره مدل EB-A217ABY بهره می برد. اگرچه ظرفیت دقیق این باتری اعلام نشد اما از آن جایی که گلکسی A21s به باتری با شماره مدل EB-BA217ABY و ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده بود، می توان با اطمینان زیادی گفت منبع تغذیه گوشی جدید نیز همین ظرفیت را خواهد داشت. همچنین با توجه به این اسناد، باید بگوییم مانند گلکسی A21s، شارژر گلکسی A12 نیز 15 واتی خواهد بود.

FCC در این رابطه که گوشی جدید به چه سخت افزاری مجهز می گردد توضیحی ارائه نکرده و خب انتظار هم نداشتیم این اتفاق رخ دهد. اما به لطف بنچمارکی که اخیرا از گلکسی A12 منتشر شده، می توانیم بگوییم این محصول با پردازنده ساخت مدیاتک با نام هلیو P35 راهی بازار می گردد و 3 گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می نماید.

همچنین به نظر می رسد نمایشگر این محصول نیز مانند گلکسی A11 از نوع PLS TFT باشد. به همین خاطر حسگر اثرانگشت به احتمال زیاد یا باید روی پنل پشتی و یا روی فریم کناری آن تعبیه گردد که با توجه به شایعات، باید شاهد ادغام آن با کلید پاور در کنار گوشی باشیم. از دیگر قابلیت های این گوشی باید به دوربین سه گانه، پشتیبانی از حافظه میکرواس دی، دو ترکیب حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی و مواردی از این دست اشاره نمود.

اگرچه مشخصات سخت افزاری نوید یک گوشی قدرتمند را نمی دهد اما برای رسیدگی به کارهای روزانه نظیر کارهای دانش آموزی، در اختیار داشتن محصولی با چنین مشخصات می تواند بسیار مناسب باشد. چرا که قیمت آن ها نیز با توجه به قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار می دهند، نسبتا مناسب است.

در این رابطه که چه زمانی گلکسی A12 راهی بازار می گردد خبری در اختیار نداریم اما با توجه به دریافت گواهی FCC، احتمالا این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

  • گلکسی A02 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

منبع: GSMArena

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2818

به "گلکسی A12 احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A12 احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید