گزارش العرب از کنار گذاشته شدن چشمی، کریمی و ابراهیمی، شرایط خلیل زاده مشخص نیست

به گزارش یزد بلاگ، یک رسانه قطری، توضیحاتی درخصوص شرایط بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر ارائه کرد.

گزارش العرب از کنار گذاشته شدن چشمی، کریمی و ابراهیمی، شرایط خلیل زاده مشخص نیست

به گزارش خبرنگاران، روزنامه العرب قطر به بررسی آخرین تحولات و تغییرات لیست تیم های قطری در فصل جابجایی لیگ ستارگان پرداخت. به نوشته این روزنامه، با آغاز فعالیت آماده سازی باشگاه های قطری و تغییرات در لیست بازیکنان، تلاش برای جذب بعضی بازیکنان در نقل وانتقالات هم آغاز می شود و تیم ها در پی خرید ستاره های تأثیرگذار و تقویت خود در فصل آینده خواهند بود.

فصل نو رقابت های فوتبال در قطر در شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته آغاز می شود. در این فصل با توجه به برنامه آماده سازی تیم ملی قطر برای حضور در جام جهانی 2022، باشگاه ها در مقاطعی از فصل بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نخواهند داشت و باید در پی جذب بازیکنان خارجی تأثیرگذاری باشند که بتوانند جای خالی ملی پوشان را پُر کنند.

مرحله نخست نقل وانتقالات با اعلام لیست خروجی باشگاه ها آغاز شد؛ همانطور که الخور از عدم تمایل به تمدید قرارداد کوبایاشی بازیکن ژاپنی خبر داد. السد هم ستاره کره ای خود یعنی نام تائه هی را کنار گذاشت و ام صلال بیان نمود به روزبه چشمی و کایکی نیاز ندارد. این چهار بازیکن، نفراتی هستند که باشگاه های قطری از قطع همکاری با آنها خبر داده اند و گزینه های دیگری هم نامزد حضور در لیست خروجی باشگاه ها به تعداد می فرایند.

در لیست بعضی از باشگاه ها، عدم تمدید قرارداد بعضی بازیکنان خارجی قطعی به نظر می رسد. مثلاً باشگاه العربی قرارداد ایوب عزّی، بازیکن الجزایری و مارک مونیسای اسپانیایی را تمدید نمی کند. بیشترین ابهام درخصوص آینده پنج بازیکن خارجی الغرافه وجود دارد که شرایط ادامه همکاری آنها با این باشگاه تعیین نیست.

درخصوص باشگاه الریان تنها شانس یاسین براهیمی الجزایری برای ماندن بیشتر از سایر گزینه هاست و آینده فرانک کومِ کامرونی، شجاع خلیل زاده ایرانی و یوهان بولی ساحل عاجی ناتعیین است. این امکان وجود دارد که بعضی از آنها از این تیم جدا شوند.

با قطعی شدن جدایی بعضی دیگر از بازیکنان خارجی، تعداد بازیکنان خارجی کنار گذشته از لیست تیم ها به عدد 20 می رسد. در صدر باشگاه ها هم الاهلی واقع شده است که چهار بازیکن خارجی خودش یعنی محمد دیامی از سنگال، نبیل الزهر از مراکش، شین لوری از استرالیا و امید ابراهیمی از ایران را در لیست خروج جای داده است. الدحیل هم که با بن عطیه، دودو و علی کریمی قطع همکاری می کند، از این حیث در رتبه دوم واقع شده است.

لیست نهایی بازیکنان خروجی باشگاه ها پس از جذب نفرات نو قطعی خواهد شد و به شکل رسمی اعلام می شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4168

به "گزارش العرب از کنار گذاشته شدن چشمی، کریمی و ابراهیمی، شرایط خلیل زاده مشخص نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش العرب از کنار گذاشته شدن چشمی، کریمی و ابراهیمی، شرایط خلیل زاده مشخص نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید