گرفتاری مردم در پی بلاتکلیفی شرکت عمران هشتگرد

به گزارش یزد بلاگ، در حالی حدود یک هفته از رفتن مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد به شهرداری تهران می گذرد که بلاتکلیفی این شرکت باعث گرفتاری مردم شده است.

گرفتاری مردم در پی بلاتکلیفی شرکت عمران هشتگرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، 25 مهرماه سال جاری علیرضا زاکانی طی حکمی مسعود حق لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر نو هشتگرد را به عنوان سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران منصوب کرد. 2 روز بعد از انتصاب مراسم معارفه حق لطفی با حضور عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار گردید.

بر اساس اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مهندس علی اکبر فسایی در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دکتر مسعود حق لطفی به عنوان سرپرست نو این سازمان معارفه شد.

در بخشی از این مراسم عباس شعبانی، طی سخنانی هدف از انجام تغییرات مدیریتی را دمیدن روح نشاط و پویایی به کالبد معاونت فنی و عمرانی دانست و با تاکید بر اینکه نباید تکریم مدیران قبلی را به حساب عدم توانایی گذاشت، یادآور شد: این فرآیند به معنای انتقال مدیران از یک جبهه کاری به موقعیت کاری دیگر است و زمینه ساز تحرک بیشتر امور اجرایی و تحول در فعالیت های جاری خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات کانون های ارزیابی مدیران که به ابتکار شهردار تهران تشکیل شده است، ارزیابی و گزینش مدیران در این کانون ها را بر مبنای فرآیند های علمی و تخصصی توصیف و ابراز امیدواری کرد تغییرات اخیر مدیریتی در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، منشاء تحولات جدی در امور زیرساختی مرکز باشد.

لازم به ذکر است حدود یک هفته از رفتن حق لطفی از شرکت عمران هشتگرد می گذرد. با توجه به این که حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در شهر نو هشتگرد جانمایی شده، انتظار می رفت شرکت عمران شهر های نو ایران در راستای جلوگیری از بلاتکلیفی این شرکت و سردرگمی مردم نسبت به انتصاب سرپرست اقدام می کرد. اما تا امروز اول آبان ماه 1400 چنین اتفاقی نیفتاده است. بلاتکلیفی در معاونت های حمل ونقل و مسکن وزارت راه یکی از مسائلی است که پیگیری برنامه ها و اهداف این وزارتخانه را دچار اختلال نموده است.

یکی از انتظارات مردم این است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی هرچه سریع تر تکلیف معاونت های وزارت راه را معین کند. دیروز کلنگ اولین پروژه قانون جهش فراوری مسکن در اردبیل به زمین زده شد، برنامه ای که قرار است در قالب آن تا 4 سال آینده 4 میلیون واحد مسکونی ساخته گردد. البته با تدوام بلاتکلیفی موجود در زیرمجموعه های وزارت راه پیش بینی می گردد این برنامه دستخوش تاخیراتی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4604

به "گرفتاری مردم در پی بلاتکلیفی شرکت عمران هشتگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتاری مردم در پی بلاتکلیفی شرکت عمران هشتگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید