کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری منتشر شد، شروع ثبت نام از فردا

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران : کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1399 برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منتشر شد.

کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری منتشر شد، شروع ثبت نام از فردا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، نتایج کنکور سراسری سال 1399 برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 9 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش نهاده شد و 189 هزار نفر در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

داوطلبان از هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1399 به دو شیوه وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، و شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و و سال تولد کارنامه نهایی یا همان کارنامه سبز خود را مشاهده نمایند.

پذیرفته شدگانی که مدعی هستند در انتخاب رشته خود مرتکب اشتباه شده اند و تقاضای آنالیز کد رشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را دارند می توانند بعد از مطالعه این کارنامه اعتراض خود را درباره اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای آنالیز کد رشته اولویت بعدی در فرم انتخاب رشته و یا مجوز شرکت در آزمون سال آینده (برای قبولین رشته های دوره روزانه) را ثبت نمایند.

مهلت ثبت این اعتراض از 15 آبان 99 آغاز می گردد و تا تاریخ 23 آبان 99 ادامه دارد. این داوطلبان می توانند درخواست های آنالیز کارنامه خود را به سازمان سنجش ارسال نمایند. تقاضا هایی که برای طرح این موضوع از سایر روش ها و بعد از 23 آبان به این سازمان ارسال گردد، قابل آنالیز و پاسخگویی نخواهد بود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور

متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه ارسال می گردد که داوطلبان می توانند پس از دریافت آن ها به وسیله پیغام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org مراجعه نموده و از آخرین شرایط درخواست خود آگاه شوند.

نحوه اقدام برای ثبت درخواست

1. به آدرس اینترنتی darkhast.sanjesh.org مراجعه گردد.

2. بخش های تعیین شده، شامل: نوع شخص، نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، تلفن همراه و کد امنیتی ارائه شده مطابق تصویر زیر را وارد و بر روی دکمه ثبت کلیک گردد.

3. بر روی دکمه ثبت کلیک گردد.

4. در صفحه بعد کد پیغامک شده به تلفن همراه خود را وارد گردد.

5. در این بخش تصویر مدارک و مستندات مورد اشاره در بند الف را ثبت و در قسمت اضافه کردن پیوست، تصویر یا تصاویر مدارک خود را بارگذاری کنید.

6. در انتهای صفحه بر روی گزینه ثبت کلیک گردد. پس از ثبت، به شماره تلفن همراه یک شماره نامه و یک کد رهگیری برای درخواست فرد ارسال می گردد که نگهداری این اطلاعات به منظور دریافت و پیگیری پاسخ نامه لازم است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2635

به "کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری منتشر شد، شروع ثبت نام از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور سراسری منتشر شد، شروع ثبت نام از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید