واکاوی شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران در شبکه پنج

به گزارش یزد بلاگ، تهران(پانا) - برنامه شب بخیر آمریکا دوشنبه 24 آبان ماه ساعت 22، به آنالیز و تحلیل شکست سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران می پردازد.

واکاوی شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران در شبکه پنج

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه پیش رو شب بخیر آمریکا دوشنبه میزبان ابوذر گوهری مقدم معاون سیاسی و بین الملل مرکز تحقیقات استراتژیک خواهد بود تا ابعادو محورهای مساله شکست سیاستهای تحریمی آمریکا علیه ایران را برای بینندگان و مخاطبان تبیین و تحلیل نماید.

شب بخیر آمریکا در هر برنامه یکی از موضوعاتی که نشانگر قدرت رو به افول امریکاست را به تصویر می کشد. برای مثال وقتی از حقوق نقض شده اقلیتها در امریکا بحث می گردد، این برنامه با تهیه گزارش های مستند، گفت و گوبا کارشناسان حاضر در برنامه، مهمانان اینترنتی، این موضوع مهم را تبیین و تحلیل می نماید و مصادیق آن را برای مخاطبان تشریح خواهد نمود.

برنامه مصاحبه محورشب بخیر آمریکا با بخش های متنوعی نظیر موشن گرافی موضوع و محورها، گفت وگو با کارشناسان داخل استودیو، ارتباط اینترنتی در بستر فضای مجازی با کارشناسان خارجی میخواهد، موضوع های مطرح شده در برنامه را برای مخاطبان تبیین و تحلیل کند.

برنامه شب بخیر آمریکا کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که در26 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی دکتر اصغر بالسینی و با اجرا و کارشناسی دکتر مراد عنادی تهیه و فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4648

به "واکاوی شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران در شبکه پنج" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکاوی شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران در شبکه پنج" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران در شبکه پنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید