واحدهای مقرون به صرفه تهران چند؟

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تهران یک کلان شهر بزرگ است و طبیعتا برای خرید مسکن، انتخاب های گسترده ای در پیش روی دارید. اگر بودجه محدود دارید موارد زیر می توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند.

واحدهای مقرون به صرفه تهران چند؟

برای خرید یک واحد 40 متری در سلسبیل که 22 ساله است و یک خواب دارد به 900 میلیون تومان بودجه احتیاج دارید. یک آپارتمان 42 متری در همین منطقه که 18 سال از ساخت آن گذشته است و دارای یک خواب نیز است 930 میلیون تومان قیمت خورده است.

سرمایه لازم برای خرید یک آپارتمان 15 ساله در جیحون که متراژی معادل 34 متر دارد، 888 میلیون تومان است. این واحد یک خوابه است.

به نقل از اقتصادآنلاین، واحدی 48 متری در خانی آباد که 10 ساله و یک خوابه است 830 میلیون تومان ارزش دارد.

بودجه مورد احتیاج برای خرید یک واحد مسکونی 46 متری در شوش که 11 سال دارد و تک خوابه است معادل 700 میلیون تومان است.

در پیروزی نیز برای خرید واحد 32 متری که 7 سال از ساخت آن می گذرد و یک خواب دارد 800 میلیون تومان سرمایه احتیاج است. در همین منطقه یک واحد 30 متری که 16 سال از ساخت آن میگذرد و یک خواب دارد نیز 695 میلیون تومان ارزش دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4789

به "واحدهای مقرون به صرفه تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مقرون به صرفه تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید