هلال احمر قم 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به طرح فرشتگان رحمت اهدا کرد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/قم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به طرح فرشتگان رحمت توسط خیرین این جمعیت اطلاع داد.

هلال احمر قم 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به طرح فرشتگان رحمت اهدا کرد

محمدرضا بهرامی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت یکی از طرح های حمایتی سازمان داوطلبان است که به صورت ملی در ایام نوروز جهت تهیه سبدهای معیشتی و ارزاق مورد احتیاج بیماران صعب العلاج تحت حمایت هلال احمر اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای طرح فرشتگان رحمت در بهمن سال گذشته با هدف جذب منابع خیرین جلسات متعددی برگزار گردید و پس از شناسایی جامعه هدف شامل بیماران صعب العلاج، خانواده های بی سرپرست و افراد احتیاجمند به ویژه خانواده های متاثر از کرونا سبدهای معیشتی در قالب بن خرید از فروشگاه ها و همچنین اقلام غیر نقدی تهیه و با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

بهرامی ادامه داد: در این طرح، خیرین جمعیت هلال احمر استان قم 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به 1500 خانواده احتیاجمند در نوروز 1400 یاری کردند.

اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نیز از اجرای طرح همای رحمت با هدف اهدای سبدهای معیشتی بین احتیاجمندان با مشارکت خیرین و داوطلبان در ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

امیر حسین علیمردانی اظهار کرد: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با هدف تهیه سبدهای معیشتی به منظور یاری به خانواده های بیماران صعب العلاج و متاثر از کرونا که تحت حمایت هلال احمر هستند با همکاری و مشارکت خیرین و داوطلبان اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: بهره گیری از باورهای دینی، فرهنگی و ملی جهت تقویت حس نوع دوستی، توسعه مشارکت های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح می باشد.

علیمردانی توضیح داد: این طرح همه ساله از نیمه ماه مبارک شعبان با جذب منابع خیرین شروع و تا سرانجام ماه مبارک رمضان با هدف یاری به خانواده های احتیاجمند با حفظ کرامت انسانی ادامه خواهد داشت.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه این ماه فرصتی مغتنم برای مشارکت در کارهای خیرخواهانه و یاری به احتیاجمندان است، اظهار داشت: علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند یاری های نقدی خود را به شماره حساب 4978644020 بانک ملت با شناسه 350008052114 واریز نمایند و نیز یاری های غیر نقدی خود را به معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی تحویل دهند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3679

به "هلال احمر قم 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به طرح فرشتگان رحمت اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر قم 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به طرح فرشتگان رحمت اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید