هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک در تکواندو باید عذاب زیادی کشید

به گزارش یزد بلاگ، ملی پوش تکواندو ایران گفت: با توجه به جهت کسب سهمیه المپیک در رشته تکواندو، واقعا کسب سهمیه عذاب زیادی را به همراه دارد.

هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک در تکواندو باید عذاب زیادی کشید

آرمین هادی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه کسب سهمیه المپیک برای او قطعی شده است، گفت: اگر سهمیه ام قطعی شده بود قطعا در رقابت های فینال گرندپری شرکت نمی کردم. در روسیه ضمن قطعی کردن سهمیه المپیک خود به دنبال ارتقای صندلی خواهم بود تا در رقابت های المپیک قرعه ای باب میل داشته باشم. در کنار این موارد دوست دارم یک بار دیگر اقتدار تکواندو ایران را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد شرایط خود مطرح نمود: خدا را شکر مراحل آماده سازی خوبی را طی کردیم و در حال حاضر در شرایط ایده آلی قرار دارم. نه تنها شرایط من بلکه آمادگی سایر بچه ها به گونه ای است که می توانیم با درخشش در روسیه، سه سهمیه المپیک را با دعای خیر مردم کسب کنیم.

دارنده مدال برنز مسابقات دنیای منچستر در مورد شانس تکواندو ایران برای کسب سه سهمیه المپیک مطرح نمود: کسب سه سهمیه المپیک کار بسیار سختی است، اما بچه ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. میرهاشم حسینی و سجاد مردانی این توانایی را دارند که با شکست بهترین های دنیا سهمیه المپیک را کسب نمایند.

هادی پور در مورد شکستن طلسم شکست ناپذیری جون جانگ کره ای گفت: در این مدت همه کوششم این بوده که از لحاظ سطح روحی و روانی نیز برای مسابقه با جون جانگ به آمادگی خوبی دست پیدا کنم و در این راه استاد عسکری زحمات زیادی را متقبل شده تا این بار بازی مقابل این تکواندوکار توانمند را با پیروزی پشت سر بگذارم. همه کوششم این است در فینال گرندپری طلسم شکست ناپذیری جون جانگ را شکسته و مقابل او به فزونی دست پیدا کنم.

وی در مورد احتمال ناداوری در مسابقات گرندپری روسیه گفت: در مسابقات اخیر واقعا مسائل داوری ما را اذیت نموده است، اما کوشش می کنیم در روسیه دیگر به مسائل داوری کاری نداشته باشیم و هر اتفاقی را نادیده بگیریم. هر چقدر بخواهیم نسبت به این مسائل حساس تر شویم قطعا خودمان بیشتر آسیب خواهیم دید.

دارنده سه مدال طلای مسابقات دانشجویان دنیا گفت: کسب سهمیه المپیک تازه ابتدای راه من است. کسب سهمیه در رشته تکواندو با توجه به راستا سخت آن واقعا عذاب زیادی دارد و در روسیه نیز به دنبال این هستم تا علاوه بر کسب سهمیه یک مدال خوشرنگ نیز کسب کنم تا از عملکردم رضایت داشته باشم. بعد از کسب سهمیه تازه کار اصلی ما شروع خواهد شد و به مدال المپیک فکر خواهم کرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 174

به "هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک در تکواندو باید عذاب زیادی کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: برای کسب سهمیه المپیک در تکواندو باید عذاب زیادی کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید