قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حالی که همواره به صورت سنتی نیز ماه مبارک رمضان ماه رکود در خرید و فروش خودو بود، اما امسال در عین کاهش شدید خرید و فروش، رشد قیمت ها در بازار ادامه دارد.

قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان

در این راستا پراید ارزان ترین خودروی بازار ایران حالا قیمتی عجیب را تجربه می کند و با رسیدن قیمت به 69 میلیون و 500 هزار تومان، در آستانه ورود به کانال 70 میلیون تومان قرار گرفته است. پراید 111 حالا افزایش قیمتی برابر با 10 میلیون تومان را درمحدوده کمتر از دو ماه تجربه کرده است.

هرچند فعالان بازار از کاهش شدید خرید و فروش خبر می دهند اما با این حال به نظر می رسد عرضه کنندگان خودرو و آگهی دهندگان مایل به کاهش قیمت پیشنهادی خود نیستند. به این ترتیب فاصله قیمتی پراید 111 در بازار با قیمت تحویل کارخانه به 30 میلیون تومان رسیده است که قیمتی بسیار بالاست.

قیمت پراید 131 نیز در فایل های اعلامی برابر با 66 میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت سمند ال ایکس نیز در فایل های اعلامی برابر با 113 میلیون تومان و بهای پژوپارس برابر با 138 میلیون تومان اعلام شد. پژو 206 تیپ دو نیز با قیمت 138 میلیون تومان و دنا تیپ یک 185 میلیون تومان قیمت خورده است. ساینا 83 میلیون و کیا سراتو 450 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1150

به "قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پراید در آستانه ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید