قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز اول خرداد 1400

به گزارش یزد بلاگ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن و اجاره خانه را در شهر های تهران و اصفهان و همچنین خودرو های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز اول خرداد 1400

میانه قیمت مسکن در غرب تهران

میانه قیمت آپارتمان های دو تا پنج ساله و 80 متری، در محله مرزداران چهار میلیارد و 529 میلیون تومان است. همین آپارتمان در تهرانسر یک میلیارد و 940 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

میانه هزینه اجاره نشینی در غرب تهران

هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در شهرزیبا برای هر ماه 10 میلیون و 560 هزار تومان می شود. در حالی که مستاجران ساکن حوالی میدان پونک 13 میلیون و 120 هزار تومان برای چنین آپارتمانی پرداخت می کنند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از اجاره کامل در جدول زیر، حاصل مجموع اجاره بها و سه درصد از مبلغ پول پیش است.

میانه قیمت مسکن در اصفهان

میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در فولادشهر، که در حاشیه شهر اصفهان قرار گرفته است، پنج میلیون و 166 هزار تومان است. اگر با بودجه بیشتری در این شهر دنبال خرید خانه هستید، هر متر مربع آپارتمان مسکونی در محله اشراق واقع در مرکز شهر، 17 میلیون و 103 هزار تومان قیمت گذاری شده است. محله ای که به طور میانه از مرزداران، صادقیه و میدان پونک در مرکز، گران تر محسوب می شود.

میانه هزینه اجاره نشینی در اصفهان

اجاره یک مترمربع آپارتمان مسکونی در فولادشهر، 19 هزار تومان است و این رقم در خانه اصفهان، به 51 هزار تومان می رسد. یعنی اجاره یک آپارتمان 80 متری در این دو منطقه، به ترتیب یک میلیون و 520 هزار تومان و چهار میلیون و 80 هزار تومان برای مستاجران آب می خورد.

خودرو های کارکرده و کمتر از 200 میلیون تومان

تیبا 2 یک از ارزان ترین خودرو های هاچ بک بازار محسوب می شود و به طور میانه 130 میلیون تومان طی روز های قبل خرید و فروش شده است. اما مدل سال 97 به بعد این خودرو که بیشتر از 10 هزارکیلومتر مسافت طی کرده باشد، به طور میانه 115 میلیون تومان قیمت دارد.

خودرو های صفرکیلومتر و کمتر از 250 میلیون تومان

پراید 131 ارزان ترین خودرو صفرکیلومتر بازار است و در حال حاضر به طور میانه 106 میلیون تومان ارزش دارد. رقمی که معادل 23 ماه حقوق کارگری است. اما اگر تا سقف 250 میلیون تومان قدرت خرید دارید، سمند سورن و پژو پارس گزینه های می توانند از گزینه های شما باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4192

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز اول خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز اول خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید